کاپیتان اینتر: شاختار قوی‌ترین حریف ماست؛ نمی‌توانم صبر کنم

کاپیتان اینتر: شاختار قوی‌ترین حریف ماست؛ نمی‌توانم صبر کنم

خبرگزاری فوتبالی - اینتر میلان در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار خواهد رفت. سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان و کاپیتان اینتر میلان معتقد است که شاختار حریف قدرتمندی است و اینتر به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، هندانوویچ معتقد است که شاختار دونتسک، قدرتمند ترین حریفی است که تاکنون در این فصل از لیگ اروپا با آن روبرو خواهند شد. کاپیتان اینتر در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:" سطح بازی در هر مرحله بالاتر می‌رود و این بدان معناست که ما نیاز به عملکرد بهتری نسبت به گذشته داریم. شاختار یک قدم بالاتر از سایر حریفان و قوی ترین حریفی است که تاکنون در این رقابت با آن روبرو شده ایم. تیمی با کیفیت داریم ، اما برای پیروزی مقابل شاختار دونتسک نیاز به شهامت و استحکام داریم. ختافه تیم بسیار متفاوتی بود ، بایر لورکوزن شباهت بیشتری در روش حمله خود به این تیم دارد."

کاپیتان اینتر میلان در ادامه افزود:" هر چه بیشتر با هم بازی کنیم، بهتر خواهیم شد و اعتماد به نفس ما و شور و شوقمان افزوده می‌شود. مکانیزم هایی وجود دارد که به مرور زمان به آن‌ها اعتماد می‌کنیم و با گذشت زمان از آن‌ها رونمایی می‌شود. نمی‌توانم صبر کنم تا فردا بازی کنم."

1470