کاپیتان اینتر: امیدوارم بهترین‌ها برایمان اتفاق بیفتد

کاپیتان اینتر: امیدوارم بهترین‌ها برایمان اتفاق بیفتد

خبرگزاری فوتبالی - سمیر هندانوویچ، دروازه‌بان اینتر میلان، پیش از بازی تیمش مقابق ختافه در لیگ اروپا، اینتر را کاملا مصمم می‌داند.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان اینتر معتقد است که این تیم کاملا از لحاظ بدنی برای بازی با ختافه آماده است و می‌خواهد از این مرحله عبور کند. او گفت:" همه تیم ها به یک شکل فکر می کنند. ما از نظر جسمی خوب هستیم. آماده‌ایم تا بهترین تلاش خود را بکنیم و بعد از آن دیگر نمی‌دانیم که بهترین چیزی که می‌تواند برای ما اتفاق بیفتد چیست."

دروازه‌بان اینتر در چهار بازی آخر خود در سری آ هیچ گلی دریافت نکرده است، او در این باره گفت:" ما از نظر ذهنی و جسمی خوب کار می کنیم و این را نشان داده ایم. همه‌ی ما هم دروازه‌بان و هم مدافعان به کلین شیت اهمیت می‌دهیم. عزم ما افزایش یافته است. این مسئله در این رقابت اساسی خواهد بود."

گفتنی است که اینتر سری آ را در جایگاه دوم به پایان برد و اکنون به دنبال موفقیت در لیگ اروپاست. سمیر هندانوویچ در این فصل در مجموع 14 بار برای اینتر کلین شیت کرده که فقط یکی از آن‌ها در رقابت های اروپایی بوده است. اینتر در گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا پس از بارسلونا و بورسیا دورتموند سوم شد و به همین علت به لیگ اروپا آمد.

1470