کری‌خوانی رئیس سویا: بودجه‌ی اینتر دو برابر ماست اما تیم‌های گران را کنار زدیم

کری‌خوانی رئیس سویا: بودجه‌ی اینتر دو برابر ماست اما تیم‌های گران را کنار زدیم

خبرگزاری فوتبالی - سویا جمعه شب در فینال لیگ اروپا مقابل اینتر قرار خواهد گرفت. اکنون رئیس باشگاه سویا معتقد است که تیمش کار بزرگی انجام داده چرا که بودجه‌ی سویا نصف اینتر میلان است اما آن‌ها از تلاش برای قهرمانی دست بر نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، سویا در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا با کامبکی که مقابل منچستریونایتد زد راهی فینال لیگ اروپا شد. از آن سو اینتر با 5 گل شاختار را در هم کوبید و به فینال لیگ اروپا رسید. خوزه کاسترو، رئیس باشگاه سویا گفت:" تاكنون سه باشگاه بزرگ را کنار زده‌ایم كه همه‌ی آنها بودجه بیشتری نسبت به ما داشتند و تیم های ثروتمند تری بودند، اما ما آنها را کنار زدیم. می دانیم که این مشکل است ، اما در این رقابت متحول شده‌ایم و می‌توانیم به هر چیزی برسیم. اینتر دو برابر ما بودجه دارد اما من چالش های دشوار را دوست دارم."

مدیر سویا در ادامه گفت:" می دانیم که فینال چگونه است. باشگاه های دیگر برای فصل آینده آماده می شوند ، در حالی که ما مفتخریم که می توانیم برای بدست آوردن جام رقابت کنیم. اگر ما رقابت‌ها را با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان برسانیم ، موفقیت بزرگی خواهد بود. این همان چیزی است که می خواهیم به آن برسیم."

1470