پیش بازی شاهین بوشهر- استقلال/ وعده فرهاد عملی می‌شود؟

پیش بازی شاهین بوشهر- استقلال/ وعده فرهاد عملی می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی- آیا فرهاد مجیدی می‌تواند به یکی از وعده‌هایی که به هواداران تیمش داده عمل کند؟

به گزارش فوتبالی، سرمربی استقلال مدتی قبل به هواداران تیمش وعده داد که سهمیه آسیا را از طریق لیگ برتر خواهد گرفت.  او وعده نایب قهرمانی تیمش را به آبی‌ها داده و حالا یک 90 دقیقه برای رسیدن به این هدف، در پیش رو دارد.

در صورتی که استقلال شاهین را ببرد، بدون توجه به نتایج سایر بازیها، نایب قهرمان لیگ خواهد شد و سهمیه حضور در مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد.

حریف بی انگیزه؟ استقلال در حالی به مصاف شاهین بوشهر می‌رود که شاگردان پاشازاده با باخت به صنعت نفت آبادان، اولین تیم سقوط کرده لیگ لقب گرفتند و به همین دلیل، برای دیدار مقابل استقلال انگیزه خاصی نخواهند داشت.

چهره ویژه: شیخ دیاباته. آقای گل فعلی لیگ این فرصت را دارد تا جلوی شاهین، آقای گلی‌اش را قطعی کند. از شانس او شاهین صاحب ضعیفترین خط دفاع لیگ است و استقلال هم با 51 گل زده قویترین خط حمله لیگ است که این موضوع می‌تواند طرفداران استقلال را نسبت به موفقیت دیاباته در بازی فردا شب خوشبین کند.

فرهاد طلسم را می‌شکند؟ مجیدی تا امروز موافق همبازیان سابقش در استقلال موفق نبوده. او از فولاد و جواد نکونام باخته و با نساجی و محمود فکری و همچنین شهرخودرو و سهراب بختیاری‌زاده به تساوی رسیده است. حالا باید دید او می‌تواند در آخرین بازی لیگ دیگر همبازی سابقش و کاپیتان اسبق استقلال یعنی مهدی پاشازاده را شکست دهد یا نه.

غایبان: به جز علی کریمی و روزبه چشمی که به دلیل مصدومیت، بازی فردا را از دست دادند، محمد دانشگر و فرشید باقری هم به خاطر مسائل انضباطی، با استقلال راهی بوشهر نخواهند شد.

نتیجه هفته گذشته: شاهین با نتیجه 1-3 مقابل صنعت نفت شکست خورد و استقلال و پیکان به تساوی 1-1 رسیدند.

وضعیت در جدول: شاهین با 22 امتیاز قعرنشین جدول است و به لیگ یک سقوط کرده و استقلال 50 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد.

*پنجشنبه 30 مرداد 1399

شاهین بوشهر – استقلال تهران  ساعت 20.45

تیم داوری: سیدعلی اصغر مومنی – میلاد قاسمی – هیوا بهمنی – عبدالنبی پورخلفس

1984