پیش بازی شاهین بوشهر- شهرخودرو/ آماده شدن برای آسیا

پیش بازی شاهین بوشهر- شهرخودرو/ آماده شدن برای آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفدهم لیگ برتر با بازی شاهین بوشهر و شهر خودرو مشهد کلید خواهد خورد.

به گزارش فوتبالی، حواشی این روزهای تیم شهر خودرو پیرامون جدایی پر حرف و حدیث گل محمدی از این تیم می‌گردد. یحیی در آخرین روز نقل و انتقالات، به پرسپولیس پیوست تا تیم مشهدی در آستانه شروع نیم فصل دوم و رقابت های حساس آسیایی، با جدایی کادر فنی خود رو به رو شود.

با اعلام مالک باشگاه شهرخودرو ، مجتبی سر آسیایی که در کنار گل محمدی به عنوان سرپرست فعالیت داشت، به عنوان سرمربی جدید باشگاه انتخاب شد.  او امیدوار است بتواند در اولین بازی‌اش سه امتیاز را کسب کند تا به خوبی پاسخ اعتماد حمیداوی را داده باشد. از طرف دیگر، شهرخودرو 5 روز دیگر در پلی اف لیگ قهرمانان باید با الرفاع بحرین بازی کند و بازی با قعرنشین لیگ می‌تواند محک خوبی برای شاگردان سرآسیایی قبل از دیدار آسیایی شان باشد.

ترکیب شهر خودرو هم دستخوش تغییرات زیادی شد که می‌توان به ورود بازیکنانی چون محمدرضا خلعتبری، روح الله سیف اللهی و حسن جعفری اشاره کرد. در لیست خروجی های باشگاه هم نام هایی چون روح الله باقری، سروش رفیعی و یونس شاکری اشاره کرد. 

آخرین وضعیت شاهین: تیم بوشهری که ضعیف ترین عملکرد را در نیم فصل اول لیگ برتر از خود به نمایش گذاشته بود، سرشناس ترین بازیکن خود، محمد صادق بارانی را هم از دست داد و با به خدمت گرفتن ابوالفضل رزاق پور ، سجاد مشکل پور و اسماعیل شریفات، امیدوار است بتواند از این اوضاع فاجعه بار فاصله بگیرد. تیم شاهین تنها 6 امتیاز از 16 بازی به دست آورد و پس از پیروزی گل گهر در هفته شانزدهم، به تنها تیم بدون پیروزی در لیگ تبدیل شد. 

نتیجه آخرین بازی: شاهین در آخرین بازی خود با 5 گل مغلوب سپاهان شد. شهر خودرو هم در بازی معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر، با نتیجه 1-3 مقابل تراکتور تن به شکست داد. 

نتیجه بازی رفت: شهر خودرو در دیدار رفت با دو گل سعید صادقی و اکبر صادقی در مقابل تک گل سعید ملکی از شاهین، به برتری 1-2 در مشهد دست یافت.  شهرخودرو اگر بتوانند همانند بازی رفت پیروز این بازی شود، می‌تواند با یک بازی بیشتر از سایر تیمهای بالانشین جدول، تا رده چهارم بالا بیاید.

وضعیت در جدول: شهر خودرو با 26 امتیاز در رتبه ششم و شاهین با شش امتیاز در قعر جدول قرار دارد. 

*جمعه 27 دی 98

شاهین بوشهر - شهرخودرو ساعت 14.00

 داور: سید علی‌اصغر مومنی

کمک‌ها: محمد عطایی و فرهاد فرهادپور