پیش بازی پیکان-شاهین بوشهر/ طلسم شکسته می‌شود؟

پیش بازی پیکان-شاهین بوشهر/ طلسم شکسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا در نهایت اولین برد شاهین در لیگ نوزدهم رقم خواهد خورد؟ 

به گزارش فوتبالی، در اولین بازی از هفته نوزدهم، تیم های انتهای جدولی پیکان و شاهین به مصاف هم خواهند رفت. 

شاگردان فرکی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و هر هفته بیش از پیش به سقوط نزدیک می‌شوند. آخرین برد آبی آسمانی ها به بازی هفته دهم و مقابل سایپا بازمی‌گردد و از آن روز، 6 باخت و 1 تساوی حاصلِ کار ماشین سازان بوده. 

در وصف تیمِ عجیب پیکان همین بس که تا کنون یک گل از پرسپولیسِ صدر نشین بیشتر زده اند و از طرفی بعد از شاهین، دارای دومین خط دفاعی ضعیف لیگ هستند. 

ماموریت غیر ممکن میشو: شاهین که در این فصل هنوز نتوانسته به برد دست یابد، در آغازِ دوباره بازی‌های لیگ برتر سعی در کسب برتری برابر شهرخودرو داشت و پس از اخراج مالکی و با وجود حدود 60 دقیقه ده نفره بازی کردن، نمایش پایاپایی ارائه کرد و با بدشانسی نتوانست از سد حریف مشهدی خود عبور کند تا همچنان در قعر جدول باقی بماند. حسین مالکی موثرترین بازیکن این فصل بوشهری هاست و 6 گل از 8 گل زده این تیم در لیگ را به ثمر رسانده است. 

محرومان: حجت حق وردی، حسین پور امینی از پیکان و حسین مالکی، مرتضی غلامعلی تبار از شاهین محرومان این دیدار هستند. 

نتیجه دیدار رفت: بازی دو تیم در هفته سوم لیگ، با تساوی 1_1 به پایان رسید. حسن نجفی از شاهین و سید مهران موسوی از پیکان برای دو تیم موفق به گلزنی شدند. 

نتیجه هفته گذشته: پیکان در دیداری که عملکردی خوبی از خود به نمایش گذاشته بود، با یک گل مغلوب نساجی شد. شاهین هم با نتيجه بدون گل توانست 1 امتیاز از شهر خودرو بگیرد. 

وضعیت در جدول: پیکان با 13 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد و شاهین با 7 امتیاز شانزدهم است. 

*جمعه 11 بهمن 98

پیکان تهران – شاهین شهرداری بوشهر  ساعت 15:00

داور: بیژن حیدری

کمک‌ها: علی‌اکبر عظیم‌پور و رامین بابایی