پیشکسوت بارسلونا: مسی پس از جدایی ژاوی و اینیستا مثل قبل نشد/ نمی‌دانستم ستین کیست!

پیشکسوت بارسلونا: مسی پس از جدایی ژاوی و اینیستا مثل قبل نشد/ نمی‌دانستم ستین کیست!

خبرگزاری فوتبال – کارلوس هردیا، بازیکن سابق تیم بارسلونا که در دهه ۷۰ میلادی توانست به همراه بارسلونا قهرمان جام حذفی  اسپانیا و جام قهرمانان اروپا شود اعتقاد دارد مسی پس از جدایی ژاوی و اینستا دیگر آن بازیکن سابق نشد.

به گزارش فوتبالی، خوان کارلوس هردیا در گفت و گو با Super Deportivo Radio گفته: مسی هیچ‌گاه پس از جدایی اینیستا و ژاوی ار بارسلونا به آن مسی همیشگی تبدیل نشد. من او را با همان انرژی همیشگی نمی‌بینیم. او امروز خودش یک تنه در بازی‌ها نقش آفرینی می‌کند و هم باید گلزنی کند و هم ضربات ایستگاهی را بزند که مسئولیت زیادی است. او مسئولیت یک باشگاه بزرگ اروپایی را روی شانه‌هایش حس می‌کند. اگر مسی نباشد، بارسلونا هم نمی‌تواند بازی کند.

هردیا در ادامه افزود: انتخاب من در شرایط فعلی ژاوی بود زیرا او در حال حاضر باشگاه را بهتر می‌شناسد. بارسلونا در وضعیتی قرار ندارد که بتواند ببینید کومان در این تیم جواب می‌دهد یا خیر. آن‌ها نمی‌توانند صبر کنند تا ببیند کومان مربی خوبی است آن‌ هم وقتی ستینی را استخدام کرده بودند که من نمی‌دانستم چه کسی هست!

هردیا درباره احتمال جدایی مسی گفت: وقتی در یک باشگاه از ۱۳ سالگی هستید، فکر نمی‌کنم جای دیگری برای شما باشد که در آن احساس راحتی کنید. اگر مسی بماند نیاز داریم تا بهترین نسخه مسی را مشاهده کنیم. هیئت مدیره برای رویت این مسئله باید خرج گزافی انجام دهد. بارسلونا نیاز دارد تا خواسته‌های مسی را تامین کند.

1101