عکس؛ وداع اشک‌بار مسی مانند اینیستا و ژاوی

عکس؛ وداع اشک‌بار مسی مانند اینیستا و ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - کنفرانس خداحافظی لیونل مسی از بارسلونا برگزار شد و فوق ستاره آرژانتینی در مراسم خداحافظی اش از بارسلونا احساساتی شده و نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد و گریه کرد؛ گریه ای که هواداران بارسلونا را به یاد دو خداحافظی دیگر یعنی خداحافظی های ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا انداخت.

به گزارش فوتبالی، مثلث ژاوی، اینیستا و مسی در دوران پپ گواردیولا بسیار درخشان بود و بهترین بارسلونای تاریخ در همان زمان شکل گرفت و آبی و اناری پوشان دوران اوجی داشتند. اما هر سه‌ی این بازیکنان در سال های پس از آن از بارسلونا جدا شدند و دوران آن ها به پایان رسید.

ژاوی هرناندز در سال 2015 و پس از اینکه به همراه بارسلونا یک سه گانه‌ی تاریخی به دست آورد، از این تیم جدا شده و وداع کرد و او هم در مراسم خداحافظی خود اشک ریخت. ژاوی به السد قطر رفت و سال های پایانی دوران بازیگری خود را در آنجا بود و سپس سرمربی آن باشگاه شد.

آندرس اینیستا در سال 2018 از بارسلونا جدا شد و راهی تیم ویسل کوبه در لیگ ژاپن شد. خداحافظی اینیستا هم بسیار احساسی بود و این بازیکن در مراسم وداع خود گریه کرد.

اکنون در سال 2021 هم لیونل مسی از بارسلونا جدا شده است و او هم وداعی اشک‌بار داشت تا از این نظر خداحافظی ژاوی، اینیستا و مسی مشابه هم باشد.

1470

بارسلونا