رکوردشکنی جدید روملو لوکاکو در لیگ اروپا

رکوردشکنی جدید روملو لوکاکو در لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، با گلزنی مقابل شاختار به رکورد شکنی های خود در لیگ اروپا همچنان ادامه می‌دهد. او گل های چهارم و پنجم تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، موتور گلزنی مهاجم پیشین اورتون و منچستریونایتد در این فصل برای نراتزوری ها خاموش نمی‌شود. او باز هم با ادامه‌ی روند گلزنی هایش، این بار در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا رکوردی جدید را ثبت کرد. او که در دقایق 78 و 84 دروازه‌ی شاختار را گشود. با انجام این کار تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 10 مسابقه پیاپی لیگ اروپا یا جام یوفا گلزنی می‌کند.

رکورد دیگری که لوکاکو با این گلزنی ها بر جای گذاشت این است که او تبدیل به اولین بازیکنی شد که در 7 بازیِ پیاپی اروپایی برای اینتر میلان گلزنی می‌کند.

لوکاکو در مورد این رکورد ها گفت:" به نظرم همه چیز در این لحظه خوب پیش می رود ، خوب است که رکورد ها شکسته می‌شوند، اما ما برای پیروزی بر تیمی که مقابل آن قرار گرفته‌ایم، اینجا هستیم."

روملو لوکاکو در حال حاضر به شدت آماده است و این به اینتر میلان کمک زیادی می‌کند تا به هدفی که در این فصل از لیگ اروپا دارد برسد. اینتر به دنبال قهرمانی است و اکنون در فینال رقابت ها حضور دارد و باید به مصاف سویا برود.

1470