کاپیتان بایر لورکوزن: نباید صرفا از روملو لوکاکو بترسیم

کاپیتان بایر لورکوزن: نباید صرفا از روملو لوکاکو بترسیم

خبرگزاری فوتبالی - بایرلورکوزن در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت و لارس بندر، کاپیتان بایر لورکوزن، معتقد است که این تیم فقط با کارِ تیمی می‌تواند مقابل اینتر موفق شود.

به گزارش فوتبالی، لارس بندر، کاپیتان بایرلورکوزن، اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند از مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند و نباید از بازیکنان اینتر میلان بترسد و بابتِ توانایی های فردی آن‌ها نگران باشد. بندر کنفرانس مطبوعاتی گفت:" من فقط می خواهم در مورد تیم خودم صحبت کنم و نه حریفان. اینتر بازیکنان خوبی دارد، اما روملو لوکاکو یا سایر بازیکنان اینتر به تنهایی در مقابل ما قرار ندارند بلکه ما در مقابل یک تیم باتجربه و مجموعه‌ای از ستارگان قرار داریم که مدت هاست در این سطح قرار دارند و این رقابت‌ها را به چالش می‌کشند، اما همین مورد را می‌توانیم در مورد خودمان هم بگوییم."

کاپیتان لورکوزن در ادامه گفت:" من انتظار یک مسابقه جذاب را دارم. نکته مهمی که باید به خاطر بسپاریم این است که مهم نیست در مقابل چه کسی یا تیمی قرار داریم، بلکه باید به عنوان یک تیم کار کنیم و به یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم در این زمینه موفق شده و از این مرحله عبور کنیم."

1470