کاوانی: بنفیکا تیمی عالی است که مرا به خود جذب می‌کند

کاوانی: بنفیکا تیمی عالی است که مرا به خود جذب می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد ادینسون کاوانی که در حال حاضر بدون تیم است، به بنفیکا نزدیک شده باشد چرا که او مذاکره با این باشگاه پرتغالی را تایید کرده، اما هنوز به طور رسمی با آن‌ها به توافق نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، از تیم هایی مثل لیدز یونایتد، اتلتیکو مادرید و باشگاه هایی در لیگ آمریکا به عنوان مقاصد احتمالی ادینسون کاوانی نام برده می‌شود اما بنفیکا هم تیمی است که احتمال دارد مهاجم اروگوئه‌ای جذب آن شود. ادینسون کاوانی در این باره گفت:" جلساتی با بنفیکا و سایر باشگاه ها برگزار شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست، بنابراین نمی‌توانم بگویم که قراردادی بسته شده است. وقتی همه چیز با یک تیم تأیید شود ، آن را می‌فهمید."

کاوانی در پاسخ به اینکه چه چیزی او را به بنفیکا جذب می کند ، پاسخ داد که آنها "تیمی عالی" هستند که به طور مرتب در رقابت‌های اروپایی حضور دارند و بسیاری از اروگوئه‌ای ها در این باشگاه بوده‌اند. وی افزود:" چگونه این تیم مرا به خود جلب نکند؟ اگر این امکان برای من وجود داشته باشد که در آنجا بازی کنم ، از زندگی در آنجا لذت خواهم برد."

گفتنی است که کاوانی پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن بیشتر وقتش را در اروگوئه سپری کرده است و به بررسی پیشنهادات موجود می‌پردازد.

1470