برونو فرناندز: دروازه‌بان سویا خیلی خوب بود اما باید گل می‌زدیم

برونو فرناندز: دروازه‌بان سویا خیلی خوب بود اما باید گل می‌زدیم

خبرگزاری فوتبالی - منچستر یونایتد با نتیجه‌ی یک بر دو مقابل سویا در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا شکست خورد و از صعود به فینال بازماند تا نتواند انتقام خود را از سویا بگیرد و دستش از تنها جامی که در این فصل برایش باقی مانده بود، کوتاه بماند.

به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز که تک گل منچستر یونایتد را در دقیقه‌ی 9 از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسانده بود، اکنون نا امید به نظر می‌رسد. این هافبک پرتغالی بحث و جدلی با ویکتور لیندلوف، مدافع منچستر یونایتد داشت. فرناندس در این باره گفت:" این طبیعی است كه در فوتبال چنین اتفاقی بیفتد و در مورد من یا ویكتور نیست. اتفاقی كه بین من و ویكتور افتاد طبیعی است. این بارها در فوتبال اتفاق می افتد. ما باید اشتباهاتی را که همه مرتکب می‌شوند ببینیم و تلاش کنیم تا بهتر شویم."

منچستر یونایتد شروع خوبی در این بازی داشت و با گلی که برونو از روی نقطه‌ی پنالتی زد، پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرده و همه چیز را از دست داد. هافبک پرتغالی در این باره گفت:" فراتر از یک شروع مثبت ما بازی خوبی انجام دادیم و فرصت های زیادی ایجاد کردیم. اما در فوتبال این کافی نیست، مقابل دروازه توپ های زیادی را از دست دادیم و از این موضوع راضی نیستیم زیرا می خواستیم صعود کنیم. اکنون زمان آن است که استراحت کرده و نفسی تازه کنیم. دروازه‌بان آن‌ها خیلی خوب بود اما با کیفیتی که داشتیم باید گل می‌زدیم."

1470