بزرگترین حسرت برونو فرناندز در منچستر یونایتد چیست؟

بزرگترین حسرت برونو فرناندز در منچستر یونایتد چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – برونو فرناندز، هافبک پرتغالی تیم منچستریونایتد در جدیدترین گفت و گوی خود از عدم صحبت با فرگوسن به عنوان بزرگترین حسرتش از دورانی که به جمع شیاطین سرخ اضافه شده نام برد.

به گزارش فوتبالی، فرناندز در گفت و گو با Inside United: گفته: در یک سال و نیم حضورم در منچستر یونایتد فرصت صحبت با فرگوسن را نداشته‌ام و این بزرگترین حسرتم در دوران حضور در یونایتد است. او را ملاقات کرده‌ام اما هرگز فرصت اینکه با او جوری صحبت کنم که دوست دارم را نداشته‌ام.

فرناندز در ادامه افزود: فکر می‌کنم هر کسی بازی‌های منچستریونایتد در گذشته را دیده باشد سر الکس را به خاطر داشته باشد. من در دوران رشدم باشگاه را دیده‌ام و یکی از هواداران منچستر بوده‌ام. پیشرفت تیم را دیده‌ام. دوست دارم با او (فرگوسن) ملاقات داشته باشم و بدانم او چه نظری درباره من دارد و چگونه می‌توانم بازی‌ام را بهبود بخشم.

هافبک پرتغالی منچستر یونایتد در پاسخ به سوالی مبنی بر این که دوست دارد کدام قابلیت هم‌تیمی‌هایش را داشته باشد گفت: فکر نمی‌کنم یکی از کندترین بازیکنان دنیا باشم اما اگر سرعت رشفورد را داشتم توپ طلا را برنده می‌شدم. خدای من... سرعت او فوق‌العاده است. منظروم از سرعت هم با توپ و هم بدون توپ است. کیفیتی  و سرعتی که دارد و چالاکی او در شرایط سخت باورنکردنی است.

1101