آیا گیگز برونو فرناندز را با کانتونا مقایسه کرده است؟

آیا گیگز برونو فرناندز را با کانتونا مقایسه کرده است؟

خبرگزاری فوتبالی – رایان گیگز به تمجید از فرناندز پرداخت.
به گزارش فوتبالی، برونو فرناندز از زمانی که به منچستریونایتد پیوسته با عملکرد خودش توانسته به یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان شیاطین سرخ تبدیل شود و مورد تحسین بسیاری قرار گیرد.
فرناندز پرتغالی شروع بسیار خوبی در اولدترافورد داشته اما با شیوع کرونا فوتبال تعطیل شد تا او هم روند رو به رشدش متوقف شود. این مسئله البته باعث نشده تا پیشکسوتان منچستریونایتد از او غافل شوند و او را مورد تحسین قرار ندهند.
در همین زمینه رایان گیگز، اسطوره ولزی تیم منچستریونایتد درباره این بازیکن به UTDREPORT گفته: صحبت از کانتونا‌ها و فن‌ پرسی‌ها است. من هنوز او را با کسی مقایسه نمی‌کنم اما فرناندز باعث شده تا دیگر بازیکنان هم پیشرفت کنند. او سطح فوتبال هم‌تیمی‌هایش را هم بهبود بخشیده است.
گیگز درباره شرایط فعلی یونایتد گفته: هنوز هم معتقدم در منچستر یونایتد نیاز به ۴ یا ۵ بازیکن جدید داریم اما قطعا در مسیر درستی قرار داریم.
پست فرناندز تا حدودی با پوگبا تفاوت دارد اما او توانست در دوران غیبت پل پوگبا کاملا در یونایتد بدرخشد. حالا پوگبا به تمرینات اضافه شده و باید دید ترکیب فرناندز و پوگبا در میانه زمین چه نتایجی را برای منچستریونایتد رقم می‌زند.
منچستریونایتد هم اکنون با ۴۵ امتیاز از ۲۹ بازی در رده پنجم قرار دارد.

1101