خبر بد برای منچستری‌ها؛ مصدومیت برونو فرناندز و پل پوگبا

خبر بد برای منچستری‌ها؛ مصدومیت برونو فرناندز و پل پوگبا

خبرگزاری فوتبالی – طبق اعلام سان، برونو فرناندز و پل پوگبا در تمرین منچستر یونایتد مصدوم شده‌اند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که اوضاع برای اولین بار در این فصل برای منچستری‌ها به خوبی پیش می‌رفت و با توجه به آمادگی مصدومین سابق، این تیم به روند ثابتی رسیده بود حالا خبر رسیده در آستانه بازی شیاطین سرخ مقابل بورنموث، برونو فرناندز و پل پوگبا در تمرینات این تیم مصدوم شده‌اند و ممکن است بازی را از دست بدهند.

سان گزارش داده این دو بازیکن در جریان تمرین روز گذشته منچستر یونایتد در کارینگتون در یک صحنه با هم برخورد کردند و مصدوم شده‌اند. این برخورد کاملا فوتبالی بوده و بحثی درباره درگیری مطرح نیست. پس از این صحنه هر دو به درمان پرداختند اما انگار وضعیت فرناندز شرایطی عادی نبوده و احتمال مصدومیت جدی او وجود دارد.

مصدومیت پوگبا و فرناندز می‌تواند برای سولسشر خبری بسیار بد باشد زیرا منچستری‌ها در هفته‌های آینده با استون ویلا، ساوتهمپتون در لیگ برتر و سپس چلسی در نیمه‌نهایی جام حذفی دیدار خواهند کرد. پس از آن ‌هم بازی‌های اروپایی این تیم آغاز می‌شود که این مصدومیت دست‌های سرمربی تیم منچستر را خالی خواهد کرد.

منچستر یونایتد امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه اولدترافورد از بورنموث پذیرایی خواهد کرد و می‌تواند در صورت برد، تا برگزاری بازی چلسی، به رده چهارم صعود کند.

1101