پیش بازی منچستر یونایتد - سویا؛ بازی بزرگان

پیش بازی منچستر یونایتد - سویا؛ بازی بزرگان

خبرگزاری فوتبالی – امشب در ورزشگاه رین انرژی استادیون شهر کلن آلمان از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم منچستر یونایتد و سویا به مصاف هم می‌روند تا تکلیف اولین فینالیست لیگ اروپای امسال را مشخص کنند.

به گزارش فوتبالی، هر چقدر لیگ قهرمانان امسال غیر قابل پیش بینی شده و تیم‌های کم سابقه توانسته‌اند به مراحل پایانی صعود کنند اما در لیگ اروپا همه چیز روی روال است و تیم‌هایی که نام بزرگ دارند یا در این لیگ به افتخار رسیده‌اند، در مراحل پایانی حضور پیدا کرده‌اند.
منچستر یونایتد در حال پس گرفتن هویت خود در اروپا است. آن‌‌ها هنوز هم از عدم استمرار در موفقیت رنج می‌برد و در عین اینکه توانسته‌اند هم سیتی و هم چلسی را شکست دهند اما ممکن است مقابل کپنهاگن به مشکل بخورند و به سختی پیروز شوند. یونایتدی‌ها اگر بتوانند سویا را شکست دهند و در فینال هم به موفقیت برسند قطعا حضور بلند مدت سولسشر روی نیمکت را تضمین خواهند کرد. نکته مهم در این بازی می‌تواند یک کلین شیت از رومرو باشد که در این صورت دخیا جایگاهش را کاملا از دست خواهد داد.
در سمت دیگرسویای لوپتگی عالی کار کرده. آن‌ها علاوه بر روند خوب شکست ناپذیری‌شان در هفته‌ها پایانی لالیگا، در ۵ بازی آخر حتی یک گل هم دریافت نکرده‌اند. سویایی‌ها با حضور در رده چهارم لالیگا سهمیه بیگ قهرمانان برای فصل بعد را دریافت کرده‌اند اما همچنان می‌خواهند آمار درخشانشان در لیگ اروپا را بهبود ببخشند. آن‌ها با ۵ قهرمانی پر افتخارترین تیم این رقابت‌ها هستند. پیش بینی این بازی کاری بسیار سخت است. منچستری‌ها ممکن است امشب روی آسمان‌ها باشند و با درخشش همیشگی فرناندز چشم به اشتباه سویایی‌ها بدوزند (سویا در بازی قبلی مقابل ولوز در دقایق ابتدایی به حریف پنالتی داد) یا شاید هم لوپتگی با کمک اعتماد به نفس بی‌نظیر آندلوسی‌ها به فینال برسد.

***
سویا ۱۹ بازی است که شسکت نخورده. آخرین باخت آن‌ها مقابل سلتاویگو در بهمن ماه رقم خورده است. منچستر یونایتد هم در ۲۴ بازی آخر خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک شکست مقابل چلسی در اف ای کاپ داشته. هر دو تیم سخت کوش هستند و به سادگی نمی‌بازند.
این دو تیم ۳ بار با هم بازی کرده‌اند که ۲ برد سهم سویا بوده و یک دیدار هم به تساوی ۰-۰ رسیده است.
***
ترکیب احتمالی سویا: بونو – رگوئیلون – کارلوس – کانده – ناواس – جردن – فرناندو – اور بانگا – اوکامپوس – النصیری – سوسو
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: سرخیو رومرو – ون بیساکا – اریک بایی – مگوایر – ویلیامز – ماتیچ – پوگبا – گرین وود – فرناندز – رشفورد - مارسیال

1101