پیش بازی منچستر یونایتد - لاسک؛ دیدار آسان شیاطین سرخ

پیش بازی منچستر یونایتد - لاسک؛ دیدار آسان شیاطین سرخ

خبرگزاری فوتبالی – امشب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه اولد ترافورد، منچستر یونایتد میزبان لاسک خواهد بود. دیدار رفت این بازی با حساب ۵-۰ یونایتدی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش فوتبالی، فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر انگلیس برای یونایتد با شیرینی برد ۴-۰ مقابل چلسی آغاز و با بالاتر قرار گرفتن نسبت به آن‌ها و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان شیرین تمام شد. سولسشر علی‌رغم کسب نتایج قابل قبول اما تا حدودی زیر پایش پوست موز احساس می‌کرد. حالا او فرصت دارد تا  حتی یک جام هم برای یونایتد به دست آورد. حضور شیاطین سرخ در مرحله یک چهارم نهایی با توجه به نتیجه بازی رفت قطعی به نظر می‌رسد.
لاسکی‌ها در اتریش وضعیت خوبی داشتند اما به دلیل شکستن قوانین قرنطینه ۶ امتیاز از آن‌ها کسر شد تا در کورس قهرمانی وضعیت مطمئنی نداشته باشند. از سوی دیگر اما رقیبشان سالزبورگ از ۱۰ بازی آخر ۶ بار با شکست زمین را ترک کرد تا در نهایت لاسک با ۶ امتیاز اختلاف قهرمان اتریش شود. هرچند که چنین نتیجه ای هم خیلی نمنی تواند آن‌ها را امیدوار کند تا در دیدار امشب منچستر را ۶-۰ شکست دهند و صعود کنند!

***

آخرین باری که منچستر یونایتد از این مرحله در لیگ اروپا عبور کرد، در این رقابت‌ها قهرمان شد.
لاسک ار ۷ بازی اخیر اروپایی خود تنها یک شکست داشته و آن هم دیدار رفت بوده. تنها مصاف این دو تیم که با حساب ۵-۰ به سود منچستر به اتمام رسید.
قاطع‌ترین برد یک تیم در رقابت‌های اروپایی در اختیار منچستری‌هاست که در سال ۱۹۵۷ آندرلخت را در مجموع ۱۲-۰ (۲-۰ در خانه آندرلخت و ۱۰-۰ در اولدترافورد) مغلوب کردند و حالا فرصت دارند این رکورد را تکرار کنند یا آن  را بهبود بخشند.

***
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: رومرو – اریک بایی – هری مگوایر – برندون ویلیامز – دالوت – مک تامینی – فرد – دنیل جیمز – لینگارد – چونگ – ایگالو
ترکیب احتمالی لاسک: اشلاگر – آندراده – ویزینگر – تراونر – رانفتل – هالند – میچوری – رنر – بالیچ – راگز - فریزلر

1101