پیش بازی منچستر یونایتد - کپنهاگن؛ شگفتی یا صعود آسان یونایتد؟

پیش بازی منچستر یونایتد - کپنهاگن؛ شگفتی یا صعود آسان یونایتد؟

خبرگزاری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ دو تیم منچستر یونایتد و کپنهاگن در ورزشگاه رین انرژی اشتادیون شهر کلن به مصاف هم می‌روند تا تکلیف یک تیم صعود کننده به دیدار نیمه‌نهایی لیگ اروپا مشخص شود.

به گزارش فوتبالی، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ دانمارک امشب کار سختی مقابل منچستر یونایتد آماده این روزهای سولسشر دارد. کپنهاگنی‌ها از جمله تیم‌های قدرتمند دانمارک هستند که در ۴ فصل اخیر ۲ قهرمانی داخلی به دست آورده اما در اروپا شانسی برای درخشش نداشته است. آن‌ها هیچ ستاره سرشناسی که فوتبال دوستان نام او را شنیده باشند ندارند اما امیدوارند با برد مقابل منچستر شگفتی خلق کنند. منچستر یونایتدی که با ورود فرناندز نه تنها به شدت رشد کرده بلکه سطح بازی تمام بازیکنانش هم ارتقا یافته است. منچستر اگر بتواند به راه خود ادامه دهد و به قهرمانی برسد در ۴ سال اخیر دومین باری است که قهرمان لیگ اروپا شده. هرچند همه عادت داشتند یونایتد را در حال درخشش در لیگ قهرمانان ببینند اما آن‌ها در این چند ساله در لیگ اروپا بسیار درخشان ظاهر شده‌اند. با توجه به آمادگی شیاطین سرخ انتظار می‌رود آن‌ها به راحتی برنده شوند مگر اینکه دخیا باز هم هنرنمایی کند و با اشتباهات خود منچستر را دچار چالش کند.
گفتنی است برنده این بازی به مصاف برنده دیدار ولورهمپتون و سویا می‌رود.


***

هر ۲ تیم در ۵ بازی اخیر خود یک شکست داشته‌اند. منچستر مقابل چلسی در FA CUP  و کپنهاگن مقابل AGF در لیگ دانمارک شکست خورده است.
این ۲ تیم۲ بار با هم بازی کرده‌اند که سهم هر ۲ تیم یک برد بوده است.

***
ترکیب احتمالی منچستر یونایتد: داوید دخیا – ون بیساکا – لیندلوف – هری مگوایر – برندون ویلیامز – پل پوگبا – نمانیا ماتیچ – گرین وود – برونو فرناندز – مارکوس رشفورد – آنتونی مارسیال
ترکیب احتمالی کپنهاگن: جانسون – وارلا – نلسون – یلند – بویلسون – زکا – مادرازیجا – بیل – ویند – فالک - کافمن

1101