کوکه پس از حذف از لیگ قهرمانان: امید زیادی به قهرمانی داشتیم

کوکه پس از حذف از لیگ قهرمانان: امید زیادی به قهرمانی داشتیم

خبرگزاری فوتبالی - در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید مقابل لایپزیش با نتیجه‌ی یک بر دو شکست خورد تا از صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز مانده و دست سیمئونه و مردانش که امید زیادی به قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا داشتند از ادامه‌ی مسیر کوتاه بماند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید مقابل لایپزیش نمایش خوبی نداشت و با گل آدامز در دقایق پایانی همه چیز را از دست داد. دیگو سیمئونه پیش از بازی معتقد بود که پیروزی در این بازی مسئله‌ی مهمی نیست بلکه تنها چیزی است که برای آن‌ها وجود دارد و اکنون به نظر می‌رسد که ال چولو همه چیز را در این فصل از دست داده است و این لایپزیش با ناگلزمن است که به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و در مرحله‌ی نیمه نهایی با پاری سن ژرمن روبرو خواهد شد. اتلتیکو مادرید پیش از این هم شکست های دردناکی را در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید تجربه کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد که حذف از لیگ قهرمانان و نرسیدن به این جام تبدیل به عادتی تلخ برای روخی بلانکو شده است.

کوکه پس از بازی گفت:" آنها در کل بازی بهتر و جدی تر بودند. ما باید به این خاطر به آن‌ها تبریک بگوییم. امید زیادی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم، با این حال، آنها امشب بهتر بودند. دوباره ریکاوری کرده و باز خواهیم گشت."

1470