سرمربی لایپزیش: اتلتیکو مادرید دفاع قدرتمندی دارد

سرمربی لایپزیش: اتلتیکو مادرید دفاع قدرتمندی دارد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی لاپیزیش اعلام کرده شاگردانش کیفیت لازم برای خلق موقعیت مقابل اتلتیکو مادرید را دارند.

به گزارش فوتبالی، جولین ناگلزمن پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید به مارکا گفته: اولین تصور من درباره اتلتیکو مادرید این بود که «آن‌ها تیمی قدرتمند در دفاع هستند». ما در تیممان آن‌قدر بازیکن با کیفیت داریم که نگران جایگزینی ورنر نباشیم. سخت است که فرصت گلزنی ایجاد کنیم و این وظیفه‌ای است که باید بین بازیکنان تقسیم شود. فکر می‌کنم برای دیگر تیم‌ها سخت است تا پی ببرند ما چگونه بازی می‌کنیم. تیمو بازیکن بزرگی است که ما را پس از گل زدن‌های فراوانش ترک کرد اما فکر می‌کنم برای دیگر بازیکنان مشکلی نخواهد بود که جا پای او بگذارند. کیفیت خوبی داریم. مخصوصا در خط حمله.

ناگلزمن در ادامه افزود: آنجلینو بازیکن بسیار خوبی بوده که به ما اضافه شده است. او از زمانی که به لایپزیش پیوسته در تمام بازی‌ها حضور داشته و به ما قدرت ویزه ای در سمت چپ داده است که در آن سمت واقعا نیاز داشتیم. دنی اولمو هم در ابتدا با مشکل هماهنگی مواجه بود اما حالا او در سطح بالایی حضو دارد. او ذهنینی برنده دارد. حتی در تمرینات.

سرمربی لایپزیشی‌ها در پایان گفته: در نیمه دوم فصل ما نتوانستیم مثل نیم فصل اول گلزنی کنیم. فرصت های گلزنی را به همان اندازه قبل ایجاد کردیم اما جلوی دروازه رقیبان موثر ظاهر نشدیم.

1101