در درگیری بین دو نیمه ناگلزمن و سیمئونه چه گذشت؟

در درگیری بین دو نیمه ناگلزمن و سیمئونه چه گذشت؟

خبرگزاری فوتبالی - یولیان ناگلزمن، سرمربی لایپزیش، از درگیری خود با دیه‌گو سیمئونه پس از برتری تیمش در نیمه اول  نسبت به اتلتیکو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان خبر داد. 

به گزارش فوتبالی، لایپزیش شب گذشته موفق شد با نتیجه 1 - 2 برابر اتلتیکو مادرید به پیروزی رسیده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. دنی اولمو در دقیقه 55 گل اول بازی را به ثمر رساند و ژائو فلیکس در فاصله 19 دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی کشاند اما این گل دقیقه 88 آدامز بود که مجوز صعود تیم آلمانی را صادر کرد. لایپزیش روز سه شنبه باید به مصاف پاری سن ژرمن برود و ناگلزمن پس از بازی به خبرنگاران گفت: " من هیچ چیز راجع به قهرمانی نخواهم گرفت. اما البته که حالا می‌خواهیم به فینال برسیم. فکر کنم این طبیعی است. اگر به آنجا برسیم می‌توانیم درباره سایر چیزها حرف بزنیم. این تیم در یک هشتم تاتنهام را شکست داده و حالا هم اتلتیکو را حذف کرده است. این دوئل بین مربیان و علیه ژوزه مورینو و دیه‌گو سیمئونه یا حالا با توماس توخل نیست. این یک بازی تیمی است. "

ناگلزمن همچنین از درگیری با سیمئونه در بین دو نیمه پرده برداشت اما با تمجید از مربی اتلتیکو فضا را تلطیف کرد. او گفت: " سیمئونه پس از بازی به من تبریک گفت. او گفت که بازی بسیار خوبی بوده و ما شایسته پیروزی بودیم. ما بین دو نیمه یک درگیری مختصر داشتیم اما اتفاقی خیلی جدی نبود. او یک برنده باورنکردنی است که حتی می‌خواهد در مسیر رسیدن به رختکن هم برنده باشد. اما این بد نیست. می‌خواهم بگویم که شخصیت او به عنوان یک مربی فوق العاده است. "

1811