سائول پس از شکست مقابل لایپزیش: نمی‌دانستیم چه کار کنیم

سائول پس از شکست مقابل لایپزیش: نمی‌دانستیم چه کار کنیم

خبرگزاری فوتبالی - در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکو مادرید مقابل لایپزیش با نتیجه‌ی یک بر دو شکست خورد تا از صعود به مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو مادرید مقابل لایپزیش نمایش خوبی نداشت و با گل های اولمو و آدامز در برابر تک گل ژائو فلیکس از روی نقطه‌ پنالتی همه چیز را از دست داد و از چمپیونزلیگ کنار رفت.  اتلتیکو مادرید پیش از این هم شکست های دردناکی را در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید تجربه کرده بود و اکنون به نظر می‌رسد که حذف از لیگ قهرمانان و نرسیدن به این جام تبدیل به عادتی تلخ برای روخی بلانکو شده است. اکنون پس از اظهارات کوکه مبنی بر اینکه آن‌ها امید زیادی به عبور از این مرحله و قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا داشته‌اند، سائول نیگز هم با زدن مهر تاییدی بر حرف های هم تیمی خود، افزود که آن‌ها نتوانسته‌اند واکنش مناسبی مقابل لایپزیش نشان دهند.

سائول پس از بازی گفت:" آزار دهنده است که باختیم و حذف شدیم، اما حریفِ ما در بازی بهتر بود. آنها سرعت را بالا بردند و ما نمی دانستیم چگونه واکنش نشان دهیم. آنها برتر از ما بودند و گاهی اوقات ما حتی به متوقف کردنِ آنها هم نزدیک نبودیم."

1470