افزایش چشمگیر دستمزد اینزاگی؛ لاتزیو می‌خواهد سرمربی‌اش را حفظ کند

افزایش چشمگیر دستمزد اینزاگی؛ لاتزیو می‌خواهد سرمربی‌اش را حفظ کند

خبرگزاری فوتبالی – مدیران باشگاه لاتزیو می‌خواهند دستمزد اینزاگی را ۵۰ درصد افزایش دهند تا او در این تیم بماند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه لاتزیو در صدد آماده‌سازی پیشنهادی جدید به ارزش سالیانه ۳ میلیون یورو برای سیمونه اینزاگی است تا او را در المپیکو حفظ کند و همچنان این مربی، روی نیمکت بیانکوچلستی بنشیند.

گازتا دلو اسپرت ادعا کرده طرفین از ماه‌ها پیش در حال بررسی شرایط و بحث برای تمدید قرارداد این مربی موفق در لاتزیو هستند اما هنوز توافقی شکل نگرفته.

اینزاگی توانست لاتزیو را به قهرمانی در فینال کوپا ایتالیای فصلی ۱۹-۲۰۱۸ برساند و این تیم را در زمره مدعیان قهرمانی در سری آ امسال قرار دهد که موجب کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد شد. به همین دلیل لاتزیویی‌ها امیدوارند به حضور اینزاگی در تیم‌شان ادامه دهند هرچند که در حال بحث و مذاکره بر سر مفاد قرارداد هستند.

طبق گفته رسانه‌ها اینزاگی هم‌اکنون عقب نشینی کرده زیرا نیاز دارد تا ترکیب تیمش را برای حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده تقویت کند. قرارداد او برای سال‌های گذشته ۲ میلیون یورو در سال بوده اما حالا با پیشنهاد جدید لوتیتو، او قرار است ۳ میلیون یورو در سال کسب کند.

گفتنی است پیش از این (سال گذشته)، شایعات زیادی درباره علاقه یوونتوسی‌ها به جذب اینزاگی شنیده می‌شد که البته کار به مذاکره جدی هم نکشید.

1101