اینزاگی: لاتزیو باخت بدی داد ولی صعود می‌کند

اینزاگی: لاتزیو باخت بدی داد ولی صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو که بعد از شکست در دربی پایتخت ایتالیا در مقابل رم اعتماد به نفسش را تا حد زیادی از دست داده بود در لیگ اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت تا با اخراج دو بازیکنش دوشان باستا و یخواخین کورئا شکستی سنگین را تجربه کند. 

لاتزیو بعد از شکست 4-1 مقابل آینتراخت حالا برای کسب مقام دوم گروهی که آینتراخت صدرنشین آن است و صعود به مرحله‌ی بعدی باید به دو بازی پشت سر هم خود با المپیک مارسی بیندیشد. 

اینزاگی در گفت و گو با شبکه‌ی اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" بله از آن شکست متاسفیم و افسوس می‌خوریم چون معتقدم می‌توانستیم بهتر کارکنیم. اگر بعضی از آن اتفاق‌ها نیفتاده بود می‌توانستیم در آن بازی شکست نخوریم. حتی وقتی 10 نفره شده بودیم کورئا فرصت خوبی داشت تا بازی را به تساوی بکشاند. ولی بعد نوبت به داور رسید تا ما را 9 نفره کند و سرمان را ببرد. به اعتماد من خطای کورئا تنها مستحق کارت زرد بود و نه کارت قرمز مستقیم". 

اینزاگی در ادامه گفت:" البته ما به دنبال توجیه نیستیم. واقعاً جای تاسف است که آن بازی را با آن نتیجه باختیم چون ما در 25 دقیقه‌ی اول خیلی خوب بازی کردیم. وقتی تیمی آنقدر خوب بازی می‌کند نشان می‌دهد که می‌تواند کارهای بزرگی بکند ولی بعد ناگهان راه را گم کردیم و از مسیر درست منحرف شدیم. به خاطر گل اولی که دریافت کردیم هنوز که هنوز است عصبانی هستم چون فقط به این  خاطر گل را خوردیم که دفاع ما یار مستقیمش را رها کرد".

خبر خوب برای لاتزیو این است که مارسی در بازی مقابل آپولون لیماسول بازی 2-0 برده را با تساوی 2-2 عوض کرده و درحالیکه لاتزیو 3  امتیاز دارد، با 1 امتیاز پایین‌تر از تیم ایتالیایی قرار گرفته است. 

اینزاگی درباره‌ی احتمال صعود تیمش به مرحله‌ی بعدی لیگ اروپا گفت:" با اینکه در گروه سختی قرار داریم ولی من مطمئنم که به مرحله‌ی بعدی صعود می‌کنیم. ما باید همیشه از تجربیات منفی درس بگیریم و من نسبت به آینده خوشبین هستم. متاسفانه وقتی لاتزیو در دو بازی شکست می‌خورد، به مراتب بیشتر از زمانی که پنج بازی پیاپی را پیروز می‌شود به خبرها راه پیدا می‌کند. انگار رسانه‌ها به شکست‌های ما بیشتر علاقه دارند".