مشکلات فنی شبکه سه سیما روی اعصاب بینندگان بازی استقلال - سپاهان

مشکلات فنی شبکه سه سیما روی اعصاب بینندگان بازی استقلال - سپاهان

خبرگزاری فوتبالی- در دقایق پایانی نیمه اول بازی استقلال و سپاهان اصفهان که بینندگان تلویزیونی با هیجان بازی را دنبال می کردند و یک پنالتی به سود استقلال اعلام شده بود، ناگهان تصویر و ارتباط تلویزیونی با محل برگزاری بازی قطع شد.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در بازی های شهر های دیگر که از امکانات کمی برخوردار هستند دیده شده بود اما قطع شدن های مکرر و پخش تصاویر تکراری آن هم از ورزشگاه آزادی مخاطبان شبکه سوم سیما را دلزده کرد.

بسیاری فکر می کردند که مشکل از ورزشگاه آزادی است و به سراغ آی پی تی وی ها و اپلیکیشن ها رفتند. در هر حال این قطعی ارتباط ادامه داشت و بینندگان شانس آوردند صحنه پنالتی و صحنه گل اول استقلال شامل نقص فنی نشد. 

فارغ از کیفیت نه چندان مطلوب این بازی هم بدجور توی ذوق هواداران فوتبال زد. انگار پخش بازی اچ دی هم نبود. در عصری که با رشد روز افزون تکنولوژی مواجه هستیم و تماشاگران از حضور درورزشگاهها محروم هستند، باید مدیران شبکه سه و مدیران بخش ورزشی این شبکه، تدابیری به خرج بدهند که چنین اتفاقی هواداران فوتبال را عصبانی نکند. واقعا نمی دانیم قبل از شروع مسابقه، همه چیز چک و دبل چک می شود یا همینجوری دوستان، یکهویی بازی را روی آنتن می برند!

6621