تغییر استراتژی شبکه سه سیما در المپیک/ استفاده از چهره های قدیمی و شناخته شده در اجرا

تغییر استراتژی شبکه سه سیما در المپیک/ استفاده از چهره های قدیمی و شناخته شده در اجرا

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد استراتژی شبکه سه در استفاده از مجریان برای برنامه‌های ورزشی در ویژه برنامه المپیک توکیو تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، شبکه سه که در دو سه سال اخیر به دنبال تغییر نسل مجریان برنامه‌های ورزشی بود (اوج این اتفاق را در برنامه فوتبال برتر شاهد بودیم) و نه تنها چهره‌های جدید و البته جوانی جلوی دوربین بودند بلکه وظیفه گزارش مسابقات لیگ برتر هم به گزارشگران جوان سپرده شد تا مشخص شود که مدیران گروه ورزش شبکه سه در هدفشان حسابی جدی هستند.

هر چند این ماجرا با انتقاداتی هم همراه بود و حتی محمدرضا احمدی از آن انتقاد کرده بود. در هر حال گویا این سیاست در ویژه برنامه المپیک تغییر کرده و شبکه سه در این ویژه برنامه سراغ پیمان یوسفی رفت. او که در حال حاضر تهیه کننده و مجری برنامه ورزش و مردم شبکه یک است مدتها بود در شبکه سه دیده نشده بود اما به عنوان مجری برنامه المپیک توکیو در کنار بهزاد کاویانی در تهران و البته جواد خیابانی در توکیو خاطرات دوران اوج شبکه سه را دوباره زنده کردند.

پیمان یوسفی که پختگی خاصی هم در اجرایش دیده می شود، با شوخی های به موقع و البته طنازانه که تخصصش است یکی از بهترین اجراهای چندسال اخیرش را در شبکه سه به نمایش گذاشت و تسلط ویژه ای که او بر رشته های منهای فوتبال دارد نشان داد که او یک مجری جامع الشرایط است. شوخی های او با ماجرای دختر بیل گیتس و البته چندین و چند شوخی دیگر با مجریان و ورزشکاران و کارشناسان برنامه، حسابی وایرال شد. 

بهزاد کاویانی هم سعی کرد در طول ویژه برنامه المپیک پا به پای پیمان یوسفی بیاید. کاویانی که تهیه کننده ویژه برنامه المپیک شبکه سه بود برنامه خوش ساختی را روی آنتن برد و البته آیتم های قابل قبولی در این برنامه در حوزه المپیک پخش شد. گفت و گو با ورزشکاران، بخش شبکه های اجتماعی و ارتباط با توکیو از بخشهای دیدنی ویژه برنامه المپیک توکیو بود.

 جواد خیابانی هم در توکیو هم روش های همیشگی اش را ادامه داد و البته چند چشمه آمد که حسابی وایرال شد. از ماجرای میزاستودیوی توکیو که شکست تا مقایسه یوسین بولت با حسن تفتیان و البته چندین و چند جمله دیگر که ویدیوهایش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

در هر حال رفتن به سراغ مجریان قدیمی شبکه سه توانست به نوعی ثابت کند که هنوز هم قدیمی ها می توانند در قاب تلویزیون دیده شوند. درآن سو در شبکه ورزش سیما شاهد اتفاقات عجیبی در توسط مجریان جوان بودیم. از ماجرای تشخیص ندادن پرچمداران و تیم ها تا ماجرای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در المپیک و بی خبری مجریان برنامه از اینکه ایران هیچگاه قهرمان رشته فوتبال در المپیک نشده است تا دیگر ماجراهای مشابه و عدم تسلط مجریان نشان داد که باید در انتخاب مجریان برنامه های اینچنینی دقت کرد. 

المپیک توکیو فردا به اتمام می رسد و مراسم اختتامیه برگزار می شود و باید دید شبکه های تلویزیونی چطور این مراسم را پوشش خواهند داد.

1984