ستارگان جوان چلسی و علاقه به این تیم در کودکی

ستارگان جوان چلسی و علاقه به این تیم در کودکی

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه چلسی تصویر جالبی از دو ستاره این تیم را منتشر کرده که در سال ۲۰۱۰ و در آکادمی آبی پوشان لندنی با هم عکس گرفته‌اند.

به گزارش فوتبالی، میسون مونت، ستاره جوان این فصل چلسی، از ۶ سالگی در تیم‌های پایه چلسی حضور داشته و امسال توانسته به تیم اصلی راه پیدا کند. کریستین پولیشیچ، دیگر بازیکن موفق امسال چلسی اما در زمان گرفتن این عکس در آکادمی چلسی حضور نداشته (فقط از کمپ بازدید کرده) و سال گذشته با مبلغ ۵۸ میلوین پوند از دورتموند به چلسی پیوسته است.

پولیشیچ و مونت توانستند امسال در کنار هم برای اولین بار بازی کنند و عصای دست فرانک لمپارد شوند. هر دو بازیکن عملکرد خیره‌کننده‌ای در ترکیب آبی‌پوشان داشتند و حتی نامزد برترین بازیکن جوان فصل هم شدند. پولیشیچ امسال ۱۱ گل زد و ۱۰ پاس گل به هم تیمی‌هایش داد که آمار بسیار خوبی در اولین فصل حضورش در انگلیس به شمار می‌رود.

پولیشیچ در سال ۲۰۰۶ هم در حالی که ۷ سال سن داشت یک بار از کمپ چلسی دیدن کرده و حتی روی صندلی کنفرانس خبری (جایی که مورینیو در آن دوران می‌نشست) نشسته است. او در یک گفت و گو اعلام کرده زمانی که به چلسی پیوسته، تمام آن خاطرات به یادش آمده است.

1101