چه چیزی ستاره چلسی به رفتن به میلان متقاعد کرد؟

چه چیزی ستاره چلسی به رفتن به میلان متقاعد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین پولیشیچ ستاره آمریکایی جدید میلان از استفانو پیولی به عنوان یکی از دلایل اصلی پیوستنش به این باشگاه نام برد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته، سرانجام آینده وینگر سابق دورتموند از حالت ابهام در آمد و کریستین پولیشیچ پس از توافق دو تیم بر سر مبلغ انتقال، به دومین بازیکنی که در این تابستان از چلسی به روسونری می‌پیوندد تبدیل شد. وینگر آمریکایی توسط تیم فرانسوی لیون نیز مورد توجه قرار گرفته بود اما خود او انتقال به میلان را ترجیح می‌داد. تیم چلسی اخیرا حاضر شد تا مبلغ درخواستی خود برای فروش او را کاهش دهد تا روسونری را به ارسال پیشنهاد دوم تشویق کند. حالا میلان توانست پولیشیچ را با مبلغ 17 میلیون پوند به خدمت بگیرد. 

به نقل از سایت گل، پولیشیچ راجع به پیوستن به میلان گفت: "بعد از جلسه ای که با پیولی داشتم، تصمیمم را راجع به باشگاه آینده ام گرفتم و متوجه شدم که پیولی چه قدر دوست دارد که مرا در تیمش داشته باشد. او به من گفت تمرکز کنم و از هیچ تلاشی برای کمک به میلان دریغ نکنم. صحبت هایم با او خیلی طول نکشید، اما همان زمان کوتاه نیز کافی بود تا مرا برای پیوستن به میلان متقاعد کند."

4416