انصراف بایرن مونیخ از رقابت برای جذب هاورتز

انصراف بایرن مونیخ از رقابت برای جذب هاورتز

خبرگزاری فوتبالی - اولی هوینس تایید کرد که بایرن مونیخ از رقابت برای جذب کای هاورتز، بازیکن بایرلورکوزن، انصراف داده است و تلاشی برای به خدمت گرفتن او نخواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، هاورتز از زمان حضور در تیم اول بایرلورکوزن در سال 2016 خود را به عنوان یکی از استعدادهای درخشان اروپا معرفی کرد و توانست 45 گل در 148 بازی در تمامی مسابقات برای این تیم به ثمر برساند. هفده گل از این تعداد در جریان فصل 20 - 2019 به ثمر رسید و او همچنین 9 پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد تا نقش پر رنگی در قرار گرفتن این تیم در رده پنجم جدول رده بندی بوندسلیگا داشته باشد. علیرغم این که این بازیکن 21 ساله دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد آماده است تا با توجه به پیشنهادات باشگاه‌های اروپایی از این تیم جدا شود. تیم‌هایی چون رئال مادرید، یوونتوس و منچستریونایتد در ماه‌های اخیر به هاورتز لینک شده بودند اما حالا گفته می‌شود که چلسی مذاکرات خود را با باشگاه بایرلورکوزن آغاز کرده تا به مدعی اصلی تبدیل شود. بایرن نیز یکی از مقاصد محتمل برای حضور هاورتز بود اما آنها پیش از این 49 میلیون یورو برای خرید لروی سانه از منچسترسیتی خرج کردند و هوینس اعلام کرده که این تیم تصمیمی برای هزینه بالاتر در خرید بازیکنان ندارد. 

مدیر افتخاری بایرن در گفتگو با روزنامه آلمانی اف ای زد اظهار داشت: " من اطمینان دارم که پس از لروی سانه امسال نقل و انتقال بزرگ دیگری نخواهیم داشت. این ربطی به کیفیت بازی هاورتز ندارد. همه ما فکر می‌کنیم که او بازیکن بسیار بسیار خوبی است. اما در دوران کرونا و با هزینه 50 میلیون یورویی برای خرید یک بازیکن شاید هزینه 70 یا 80 میلیون یورویی برای خرید یک بازیکن دیگر کار درستی نباشد مگر اینکه بتوانیم این هزینه را از طریق فروش بازیکنان فعلی تیم تامین کنیم. "

1811