مصدومیت عجیب و دنباله دار رویس؛ احتمال خداحافظی ستاره آلمانی از دنیای فوتبال؟

مصدومیت عجیب و دنباله دار رویس؛ احتمال خداحافظی ستاره آلمانی از دنیای فوتبال؟

خبرگزاری فوتبالی – سایت دورتموند اعلام کرده رویس همچنان مصدوم است و امکان دارد حتی فوتبال را کنار بگذارد.

به گزارش فوتبالی، مارکو رویس، بازیکن همیشه مصدوم دورتموند این بار با یک مصدومیت جدید مواجه شده که آینده فوتبال او را در هاله‌ای ابهام قرار داده و مشخص نیست چه زمانی به میادین بر می‌گردد. رویس ۳۱ ساله در ماه فوریه (بهمن) دچار مصدومیت شده بود که باعث شد تا ۱۴ بازی آخر دورتموند در بوندس لیگا را از دست بدهد.

سایت بوندس لیگا در جدیدترین بیانیه خود نوشته: رویس به سختی تلاش کرده تا بتواند به زمین چمن برگردد اما همچنان در حرکت‌ کردن دچار مشکل است. او تحت درمان قرار دارد تا بتواند برگردد.

قبل از این مصدومیت که به نظر می‌رسد از ناحیه تاندون باشد، رویس توانسته بود ۱۱ گل برای دورتموندی‌ها بزند و ۵ پاس گل به هم تیمی‌هایش بدهد تا آن‌ها در رتبه‌های اول جدول برای کورس قهرمانی قرار گیرند. او آخرین بار در جریان هفته بیستم مقابل یونیون برلین بازی کرد. رویس می‌توانست در ماه ژوئن برگردد اما هنوز نیاز به درمان و بدنسازی داشت تا با آمادگی کامل به فوتبال برگردد. حالا با توجه به بیانیه جدید سایت دورتموند مشخص شده که او هفته‌های ابتدایی فصل بعد را هم از دست می‌دهد و حتی برخی رسانه‌ها از احتمال خداحاظی رویس خبر داده‌اند.

1101