واکنش بازیکن دورتموند به فردی که پیراهن هوادار معلول را ربود

واکنش بازیکن دورتموند به فردی که پیراهن هوادار معلول را ربود

پایگاه خبری فوتبالی - ماریوس ولف ستاره دورتموند به وایرال شدن کلیپی از دزدیدن پیراهن تیم آلمانی از هوادار ویلچرنشین، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، دورتموند توانست با حذف اتلتیکو مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و در مجموع دو بازی با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسیدند. 

اتلتیکو در بازی رفت در اسپانیا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بود اما دورتموند با گلهای یولیان برانت و یان ماتسن در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. 

دورتموند بدترین شروع ممکن را در نیمه دوم داشت چرا که متس هوملس، گل به خودی زد و آنخل کورئا گلی دیگر را برای اتلتیکو به ثمر رساند اما گلهای نیکلاس فولکروگ و مارسل سابیتزر باعث شد تا دورتموند به نیمه نهایی راه پیدا کند و حریف پی اس جی شود. 

با این وجود، انتشار کلیپی در پایان بازی باعث خشم هواداران دورتموند شده است. برانت در پایان بازی به سوی سکوها رفت تا پیراهنش را به هواداری معلول هدیه بدهد  اما ناگهان فردی نزدیک به او، این پیراهن را قاپ زد!

هواداران از رفتار این فرد به شدت عصبانی شدند و خواستار شناسایی و محرومیت مادام العمر او از حضور در میادین فوتبال شدند. تا کنون برانت به این اتفاق واکنشی نشان نداده اما ماریوس ولف بازیکن دورتموند در پیامی نوشته است:" مسئله شفاف خواهد شد." 

4125