فريبا: جنگ استقلال و سپاهان در ميانه ميدان است

فريبا: جنگ استقلال و سپاهان در ميانه ميدان است

خبرگزارى فوتبالى- بهتاش فريبا پيشكسوت استقلال در مورد بازى حساس استقلال - سپاهان صحبت كرد.

به گزارش فوتبالى، پيشكسوت استقلال در گفتگو با خبرنگار ما در مورد حساسيت اين بازى اظهار داشت: بازى حساس و سختى براى هر دو تيم خواهد بود. هر دو تيم شناخت خوبى از يكديگر دارند. استقلال اين روزها سر حال نشان مى دهد و امروز از نظر تعداد مصدوم و محروم شرايط خوبى دارد و مجيدى بعد از مدت ها  مى تواند به جز دشتى اكثر نفرات خود را در اختيار داشته باشد.

او در خصوص پيش بينى نتيجه اين ديدار گفت: نتيجه را نمى شىود پيش بينى كرد اما جنگ اصلى اين بازى در ميان زمين است جايى كه اميد نورافكن و مهديى كيانى مقابل مسعود ريگى و على كريمى خواهند ايستاد. استقلال در تعداد گل زده آمار خوبى دارد و سپاهان نسبت به  استقلال کمتر گل خورده است. به نظرم تقابل خط حمله استقلال با خط دفاع سپاهان هم ديدنى خواهد بود.

فريبا در مورد غيبت امير قلعه نويى در بازى امشب گفت: ابتدا از خدا براى امير آرزوى سلامتى دارم. اميدوارم او هر چه سريعتر بهبود پيدا كند به خانواده اش برگردد. اگر قلعه نويى در بازى امشب كنار خط بود این دیدار جذابيت بيشترى داشت اما بازيكنان سپاهان در طول فصل مسير خود را پيدا كرده اند و  با سبك مورد نظر قلعه نويى آشنايى دارند و بازى هميشگى خود را به نمايش خواهند گذاشت.

پيشكسوت استقلال در پايان در خصوص عملكرد فرهاد مجيدى خاطر نشان كرد: مجيدى بعد از مدت ها با تيمى تقريبا كامل مى خواهد به مصاف سپاهان برود. بايد واقعيت را ببينيم مصدوميت، محروميت و كرونا؛ مجيدى و استقلال را تحت فشار قرار داد. مجيدى سال آينده هم با استقلال قرارداد دارد و باید ديد با تيمى كه خودش برای فصل آینده می بندد چه نتايجى كسب مى كند. مديران استقلال بايد بازيكنان مهم را حفظ كنند و با جذب٦-٧بازيكن جديد تيم را براى قهرمانى ببندند. 

9697