بهتاش فریبا: استقلال پتانسیل بالایی دارد

بهتاش فریبا: استقلال پتانسیل بالایی دارد

وبسایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید هر چند آبی پوشان کار سختی پیش رو دارد اما هیچ چیز غیر ممکن نیست.

 به گزارش فوتبالی، بهتاش فریبا چهره نام آشنای استقلال با تاکید بر اینکه مدیریت جدید این باشگاه توانمندی دارد ، گفت : هواداران استقلال باید صبور باشند تا هم مدیریت و هم کادر فنی بتوانند درفضایی آرام و مناسب در راه بالندگی تیم گامهای اساسی بردارند.


وی که با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت و گو می کرد، افزود: در روزها و هفته های اخیر کار های خوبی در استقلال صورت گرفته که این نشان از تلاش مدیریت برای رفع مشکلات دارد . شک ندارم اگر تغییرات زودتر صورت می گرفت و آقای فتحی فرصت کافی دراختیار داشت ، بطور قطع اتفاقات بهتری را شاهد بودیم. به عنوان یک استقلالی معتقدم که باید کادر جدید را حمایت کرد زیرا آنها دلسوزانه کار می کنند .


ملی پوش سالهای دور استقلال اضافه کرد: این یک واقعیت است که دیدار فردا شب در دوحه یک بازی سخت و حساس است اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و امیدوارم که استقلال بتواند درمصاف با حریف قدر و متمول خود اسباب رضایت مندی هواداران را فراهم کند . السد تیمی است قدرتمند در منطقه غرب آسیا که هزینه یک بازیکن آن به اندازه کل بودجه استقلال است و شر ایط دوباشگاه از نظر امکانات و بودجه اصلا قابل قیاس نیست . با این حال بنده معتقدم که استقلال نیز پتانسیل بالایی دارد و آرزومی کنم که فرداشب چهره واقعی خود را بنمایش بگذارد.


بهتاش فریبا در پایان اظهار داشت: با یک باخت نبایدهمه چیز را تمام شده تلقی کرد، باید شکیبا بود و برای بزرگی مجدد استقلال کمر همت بست . استقلال همیشه توانمند بوده وخواهد بود و الان زمان آن است که هم حمایت کنیم و هم شکیبا باشیم .