بیاتی نیا: قایدی باید دروازه خالی را گل کند

بیاتی نیا: قایدی باید دروازه خالی را گل کند

خبرگزاری فوتبالی- محسن بیاتی نیا اعتقاد دارد استقلال در بازی امشب مقابل سپاهان باید گل اول بازی را بزند.

به گزارش فوتبالی، پیشکسوت استقلال در خصوص بازی امشب تیمش برابر سپاهان اظهار داشت: بازی استقلال و سپاهان همیشه حساسیت ویژه ای داشته و این دیدار هم قطعا همین طور است و من فکر می کنم بازی قشنگی را شاهد باشیم.

بیاتی نیا در ادامه افزود: سپاهان با سیستم ۱-۳-۲-۴ فوتبال بازی می کند و فاصله‌ها را در زمین خوب رعایت می کند از طرفی استقلال هم در بازی های اخیر با سیستم ۲-۴-۴ بازی کرده که شرایطش به نسبت بهتر شده است. استقلال باید اول به دنبال گل نخوردن باشد. این تیم هر وقت گل خورده، کارش به مشکل خورده و بر عکس هر وقت زننده گل اول بازی بوده عمل کرد بهتری داشته و توانسته به برتری برسد. این حرف من به این معنی نیست که استقلال بازی دفاعی انجام دهد، بلکه باید در دفاع تیمی خوب عمل کند و در عین حال گلزن اول بازی هم باشد تا بتواند شانس برتری خود را بیشتر کند.

وی در ارتباط با وضعیت قایدی گفت: به اعتقاد من قایدی باید در تمرینات استقلال ۲۰ دقیقه به صورت انفرادی روی گلزنی در دروازه خالی کار کند. این مسئله می تواند به روحیه او کمک کند. این بازیکن الان تحت فشار  است و به دلیل تجربه کمی که دارد شرایط برایش سخت تر شده است. به هر حال امیدوارم روحیه قایدی بهتر شده تا با گلزنی بتواند از این فشار خارج شود.

۴۰۴۰