بیاتی نیا: هر کسی پولدار است که نباید به استقلال بیاید

بیاتی نیا: هر کسی پولدار است که نباید به استقلال بیاید

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد این تیم نیاز به یک مدیر فوتبالی دارد.

 محسن بیاتی نیا در گفت و گو با فوتبالی در خصوص بازی فردا استقلال برابر الاهلی اظهار داشت؛ این بازی به نسبت بازی های قبلی استقلال سخت تر است اما امیدوارم بچه ها با ارائه یک بازی منطقی و با برنامه ۳ امتیاز این بازی را برای خود ثبت کنند تا کارشان برای صعود سخت نشود.

وی در خصوص احتمال نبود قائدی در این بازی اظهار داشت: اگر به من می گفتند از بین قائدی و دیاباته یک نفر می تواند در این بازی باشد، من قائدی را انتخاب می کردم. او تاثیر گذارترین بازیکن استقلال در هفته های اخیر بوده و غیبتش می تواند روی کار تیم تاثیر بگذارد. به همین دلیل امیدوارم استقلالی ها در نبود او تمام تلاش شان را انجام دهند. فکر می کنم با توجه به نبود قائدی، مجیدی از زوج مطهری و تبریزی استفاده کند که امیدوارم نتیجه بخش باشد.

بیاتی نیا در ارتباط با بلاتکلیفی وضعیت مدیریتی در استقلال گفت: یک روز استقلال تیم خوب دارد، مدیر ندارد. یک روز مدیر دارد و تیم خوب ندارد. متاسفانه این مشکل چند سال است که در استقلال وجود دارد. این باشگاه هم به یک مدیر فوتبالی نیاز دارد نه آدم هایی که تنها به واسطه داشتن پول بیشتر به این باشگاه آمده اند. این که تنها پول داشتن یک نفر سبب حضور او در استقلال باشد، خودش یک اتفاق بد برای این باشگاه است. اگر این طوری است در بقیه جاها هم به هر کسی که پولدار است، سمت باید بدهند. واقعا امیدوارم فکری به حال این شرایط استقلال کنند که اوضاع نگران کننده است.

1984