رونمایی از جدیدترین پدر بین بازیکنان رئال مادرید

رونمایی از جدیدترین پدر بین بازیکنان رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – به زودی اولین فرزند دنی کارواخال به دنیا می‌آید.

به گزارش فوتبالی، دنی کارواخال در اینستاگرام خود اعلام کرده در انتظار به دنیا آمدن فرزندش است. این بازیکن ۲۸ ساله جدیدترین بازیکن رئال مادرید است که اعلام کرده در انتظار تولد یک فرزند است. پیش از او ایسکو چند روز پیش اعلام کرد انتظار به دنیا آمدن فرزندش را می‌کشد و چند روز پیش هم چهارمین فرزند سرخیو راموس به دنیا آمد تا اپیدمی پدر شدن بین بازیکنان رئال ادامه پیدا کند!

دنی کارواخال این مسئله را در حساب رسمی خود در اینستاگرام اعلام کرده و نوشته: نمی‌توانم بیشتر از این خوشحال باشم. قرار است پدر و مادر شویم! خیلی خوش شانسیم که می‌توانیم رویایمان را به حقیقت تبدیل کنیم. از خدا هر روز تشکر می‌کنم.

کارواخال یکی از محصولات اکادمی رئال مادرید است. این بازیکن متولد شهر لگانس، ۸ سال در تیم‌های پاری رئال مادرید بازی کرد، سپس ۲ سال در تیم رئال مادرید B حضور داشت، یک فصل به بایر لورکوزن رفت و در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید برگشت. کارواخال از سال ۲۰۱۳ تا امروز پیراهن رئال مادرید را از تن در نیاورده و توانسته به همراه این تیم ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و یکی از بهترین مدافعان راست یک دهه اخیر رئالی‌ها باشد.

1101