مصدومیت یک ماهه برای یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید

مصدومیت یک ماهه برای یکی از کاپیتان‌های رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه سیل مصدومیت های رئال مادرید در فصل جاری، دنی کارواخال مدافع راست این تیم نیز با مصدومیتی یک ماهه مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، دنی کارواخال به علت مصدومیت در بازی رئال مادرید و گرانادا به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود. در حال حاضر تمرکز این بازیکن روی بازیهای رئال مادرید در ریاض در سوپرجام اسپانیا است. رئال مادرید در نیمه نهایی مسابقات به مصاف اتلتیکو می رود که در صورت پیروزی در فینال در مقابل برنده بازی بارسلونا و اوساسونا قرار می گیرد.

لوکاس وازکز و ناچو فرناندز دو بازیکنی هستند که در یک ماه آینده می توانند در پست دفاع راست قرار بگیرند و جای کارواخال را پر کنند. رئال مادرید در این فصل با بحران عجیبی در زمینه مصدومیت ها مواجه بوده است. میلیتائو و کورتوا با کل فصل وداع کرده اند، گولر به علت مصدومیت هنوز بازی نکرده در حالی که وینیسیوس، شوامنی و کاماوینگا دیگر مصدومان هستند. مودریچ و کپا آریزابالاگا دو مصدوم دیگر رئال بوده اند که در بازی بعدی مقابل بتیس به ترکیب برمی گردند.

با احتساب کارواخال، رئال مادرید در بازی مقابل بتیس در روز شنبه حداقل هشت غایب خواهد داشت و دست آنچلوتی برای انتخاب ترکیبش همچنان بسته خواهد بود.

4125