رأفت: پرسپولیس یک قهرمانِ بدهکار است/ تیم گل‌محمدی در لیگ بیستم و آسیا هم مدعی خواهد بود

رأفت: پرسپولیس یک قهرمانِ بدهکار است/ تیم گل‌محمدی در لیگ بیستم و آسیا هم مدعی خواهد بود

خبرگزاری فوتبالی-پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که چهار فصل متوالی قهرمان شده، بدهی‌های زیادی دارد و این اتفاق خوبی نیست. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان،پایان رأفت  در ارتباط با دیدار امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت در مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: نفت مسجدسلیمان تیمی است که سخت می‌بازد و این دیدار، بازی آسانی نخواهد بود، اما پرسپولیس هم واقعاً تیم خوبی است و شانس پیروزی دارد. قهرمانی در لیگ نوزدهم دیگر تمام شده و به نظرم تیم یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا هم مدعی قهرمانی خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص معضلات مالی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: موضوع اینجاست که پرسپولیس یک قهرمانِ بدهکار است. تیمی که چهار فصل متوالی قهرمان شده، بدهی‌های زیادی دارد و این موضوع اتفاق خوبی نیست. از برانکو و کالدرون بگیرید تا کادرفنی و بازیکنان فعلی و مربیان و بازیکنان سابق و هتل و سوپر مارکت همه از پرسپولیس طلب دارند. امیدوارم مشکلات مالی تیم حل شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره آینده این تیم، خاطرنشان کرد: اگر مشکلات مالی پرسپولیس حل نشود، این تیم نمی‌تواند بازیکنان اصلی خود را برای فصل بعد نگه دارد. علیرضا بیرانوند از پرسپولیس رفت و علی علیپور، مهدی ترابی، شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن هم پیشنهادات زیادی دارند که این تیم اگر نتواند آنها را حفظ کند، باید بتواند به خوبی جای آنها را پُرکند.

7575