پایان رافت: انگار پرسپولیسی ها اشباع شده اند!

پایان رافت: انگار پرسپولیسی ها اشباع شده اند!

پایگاه رسمی فوتبالی- مهاجم سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در گام اولش در جام حذفی حریف سرسختی دارد و باید با برنامه در برابر این حریف به میدان برود.

به گزارش پایگاه رسمی فوتبالی، پایان رافت مهاجم سابق سرخ ها بااشاره به شرایط پرسپولیس پس از شکست برابر سپاهان گفت: باخت از اتفاقات طبیعی فوتبال است واین مساله برای هر تیمی اتفاق می افتد اما پرسپولیس باید از این شکست درس بگیرد و اشتباهاتی را که در این دیدار مرتکب شد را در بازی های بعدی اش تکرار نکند.

این پیشکسوت پرسپولیس افزود: من فکر می کنم در برابر سپاهان پرسپولیسی ها هنوز در حال و هوای دربی بودند و همین مساله تمرکز آنها را گرفته بود اگر این مشکل وجود نداشت پرسپولیس توان شکست سپاهان را داشت .

رافت در ادامه خاطرنشان کرد: یک از موضوعاتی که این روزها در پرسپولیس دیده می شود اعتراض های زیاد بازیکنان به داور است، مساله ای که در دربی هم از سوی هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال رخ داد و 10 کارت همراه داشت و در نهایت محرومیت هایی را نیز برای هر 2 تیم در پی داشت. به نظر من مربیان باید در خصوص این مساله به بازیکنان تذکر بدهند تا این گونه مسائل در نهایت به تیم ضربه نزند.

وی در خصوص این که آیا پرسپولیس می تواند امتیازات از دست رفته را جبران کند به خبرنگار فوتبالی گفت:  هنوز فرصت جبران وجود دارد و من مطمئن هستم که این اتفاق رخ می دهد. البته باید به یک مساله اشاره داشته باشم که شاید به نوعی کلید این مشکل باشد که چرا تیم نمی تواند از توانایی فنی بالای خود به نحو احسن استفاده کند. من این حس را دارم که انگار برخی از بازیکنان پرسپولیس با قهرمانی ها و موفقیت های چند سال اخیر تیم به نوعی اشباع شده اند  که این مساله اصلا مساله خوشایندی نیست و اگر این موضوع در تیم وجود دارد باید این حس و حال در تیم از بین برود.

رافت در پایان در خصوص بازی برابر ماشین سازی در جام حذفی گفت: این رقابت ها چون تک حذفی است می تواند برای همه تیم ها خطرناک باشد. به هر صورت ماشین سازی در شروع این فصل نتایج بدی نگرفته است. ماشیم سازان در تبریز استقلال را شکست داد و در برابر شاهین هم 4 گل زد. پرسپولیسی ها باید با درس گرفتن از شکست در برابر سپاهان درس گرفته و حریف سرسختی چون ماشین سازی را در خانه اش شکست دهند. 

4344