هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در یک قدمی پیوستن به لیورپول

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در یک قدمی پیوستن به لیورپول

خبرگزاری فوتبالی - نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که تیاگو آلکانتارا هافبک سابق بارسلونا تصمیم قطعی خود را در مورد جدایی از بایرن مونیخ گرفته است و به لیورپول ملحق خواهد شد. در حقیقت یورگن کلوپ سرمربی آلمانی یکی از حامیان اصلی خرید این بازیکن بوده است و می خواهد برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ برتر، تیاگو آلکانتارا را به عنوان یکی از ستارگان کلیدی تیمش در خط هافبک در فصل آینده به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، تیاگو در سال 2013 از بارسلونا به بایرن مونیخ پیوست و هفت فصل را در بوندسلیگا داشت و حالا کلوپ تصمیم گرفته است که او را به خدمت بگیرد. پیش از این رومنیگه مدیر اجرایی بایرن مونیخ جدایی قریب الوقوع تیاگو را تائید کرده بود و حالا مقصد وی هم مشخص شده است : آنفیلد.

تیاگو فقط یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به همین خاطر بایرن اجازه جدایی وی را صادر کرده است. به هر صورت به نظر می رسد که هافبک اسپانیایی پس از تجربه حضور در لالیگا و بوندسلیگا می تواند زندگی جدیدی را در فوتبال انگلیس آغاز کند.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول از زمان حضور در بوندسلیگا به خوبی تیاگو را می شناسد و از توانایی های این بازیکن خبر دارد و به همین خاطر قصد نهایی کردن جذب وی را دارد.