لیست عجیب استقلال و چند ابهام و سوال

لیست عجیب استقلال و چند ابهام و سوال

خبرگزاری فوتبالی- فهرست باشگاه استقلال نشان می‌دهد که مدیران این باشگاه به بخشی از وظایف خود به درستی عمل نکرده‌اند.

به گزارش فوتبالی، روزنامه ایران‌ورزشی در شماره امروزش به این نکته اشاره کرده که بعد از ماجراهای مربوط به تست کرونای استقلال، این باشگاه از سازمان لیگ درخواست خارج کردن نام نیکولای بودوروف و نبوشا میلشیچ لکیچ را از فهرستشان داشته تا شاید با این کار، دیگر پرونده بازی این تیم مقابل پارس جنوبی به کمیته انضباطی کشیده نشود.

در شرایطی که لیست باشگاه استقلال از روی سایت سازمان لیگ حذف شده، خبرنگار فوتبالی به این فهرست دسترسی پیدا کرده و مشخص شده که بر خلاف گمانه‌زنی‌ها، نام 42 نفر و نه 38 نفر در این فهرست ثبت شده است. 17 بازیکن بزرگسال، 3 بازیکن زیر 25 سال و 8 بازیکن زیر 23 سال، 28 بازیکن حاضر در فهرست استقلال هستند و در کنار آنها اسم 14 نفر هم به عنوان اعضای کادر فنی، پزشکی، مدیر اجرایی و تدارکات رد شده است.

نکته قابل توجه اینکه بودوروف و میلشیچ، تنها افرادی نیستند که حضورشان در این فهرست عجیب است و مدیران استقلال نام چند نفر دیگر را باید حذف می‌کردند که تا امروز به هر دلیلی این کار را نکرده‌اند. 

نفر اول یوسف دانشیار مترجم آندره‌آ استراماچونی است که بعد از جدایی استرا از استقلال، او هم به همکاری‌اش با استقلال خاتمه داد و معلوم نیست چرا هنوز اسم او در فهرست استقلال وجود دارد. 

نفر دوم هم هادی مباشری است. معاون اجرایی سابق استقلال 9 اردیبهشت از این باشگاه جدا شده اما اسم او در فهرست استقلال به عنوان مدیر اجرایی تیم دیده می‌شود.

نکته عجیب دیگر این فهرست، وجود نام محسن کریمی در آن است. او و داریوش شجاعیان، مهرماه سال گذشته از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدند و حذف نامشان از فهرست استقلال، اتفاقی قابل پیش بینی بود.

کریمی 4 مهر و در بازی با ذوب آهن مصدوم شد و شجاعیان، 29 مهر و در بازی با سایپا رباط داد منتهی علیرغم حذف نام شجاعیان از فهرست استقلال، نام محسن کریمی هنوز در این فهرست دیده می‌شود و باید دید مدیران استقلال چرا به موضوع به این مهمی تا امروز توجه نکرده‌اند.

1984