ساری: تمرکزمان روی سری آ است نه لیگ قهرمانان اروپا

ساری: تمرکزمان روی سری آ است نه لیگ قهرمانان اروپا

خبرگزاری فوتبالی – ساری پیش از دیدار مقابل آتالانتا پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو ساری در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل آتالانتا گفته: قرعه کشی لیگ قهرمانان در حال حاضر تمرکز ما را بر هم نزده و تمام افکارمان روی بازی‌های سری آ است. سپس به بازی مقابل لیون فکر می‌کنیم.

ساری در ادامه افزود: در چند بازی گذشته داگلاس کاستا نقشی مهم داشته اما این بار احتمالا به دلیل مصدومیت روی نیمکن خواهد نشست. کیه‌لینی و ساندرو؟ آن‌ها شرایط متفاوتی دارند. ساندرو برای ۱۰ بازی نکرده و بازگشتش به تمرینان گروهی سریع‌تر بوده. جورجو مسیر متفاوتی دارد. او پس از دوران قرنطینه دچار مشکلاتی شده بود و نیاز به دوره ریکاوری طولانی‌تری دارد. ایگواین؟ فکر نمی‌کنم بابت تعویضش ناراحت باشد. او ۶۰ دقیقه بازی کرد و منطقی بود که تعویض شود. او در حال بهتر شدن است و به نظرم نسبت به چند هفته گذشته بهتر کار کرده.

سرمربی تیم یوونتوس در ادامه افزود: آتالانتا با پرس سنگین و پر تنش بازی می‌کند آن‌ها سرعت خوبی دارند. از هر لحاظ بازی سختی مقابل آن‌ها در پیش داریم. استمرار مسئله مهمی است. در حال حاضر چنین چیزی را در تیم می‌بینم و بیشتر باشگاه‌ها بابت نمایش‌هایشان دچار مشکل شده‌اند. دوست دارم نظم را مشاهده کنم زیرا در حال حاضر شما ریسک از دست دادن بازی را دارید.

1101