ساری پس از سومین بازی بدون برد: یوونتوس من را گیج کرده!

ساری پس از سومین بازی بدون برد: یوونتوس من را گیج کرده!

خبرگزاری فوتبالی – ساری اعلام کرده یوونتوس پتانسیل بالایی دارد اما بعضی اوقات او را گیج می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو ساری پس از تساوی ۳-۳ تیمش مقابل ساسولو گفته: یک مربی از تیمش انتظار استمرار داد. این چیزی است که هم در زمینه فیزیکی و هم در زمینه ذهنی نداشتیم. چند لحظه بسیار خوب در زمین داشتم و در چند لحظه منفعل عمل کردیم که درک آن بسیار سخت است.

پس از شکست مقابل میلان و تساوی برابر آتالانتا این سومین بازی بود که یوونتوس نتوانست برنده شود. ساری می‌گوید: مقابل تیم‌هایی بازی کردیم که در فرمی عالی قرار دارند و ساسولو هم فرقی با دیگران ندارد. آن‌ها ۴ برد پیاپی داشته‌اند و می‌توانند آتالانتای آینده باشند. مطمئن هستم که اگر بتوانیم مشکل عدم استمرارمان را حل کنیم می‌توانیم باز هم به روزهای خوب برگردیم.

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت: هر تیمی می‌تواند خطرناک باشد اگر شما اجازه دهید در یک سوم دفاعی شما حضور یابد. ما این مشکل را داشتیم زیرا توپ را به حریف می‌دادیم. در نیمه اول مدافعان کناری ما محافظه کار بودند اما در ادامه آن‌ها اقدام به بازپس گیری توپ کردد. بعضی اوقات احساس می‌کنم این تیم پتانسیل بالایی دارد و در بعضی اوقات دیگر هم این تیم من را گیج می‌کند زیرا به حریفان اجازه می‌دهیم تا پشت محوطه جریمه‌مان به راحتی جلو بیایند. باید به یک تعادل درست برسیم. باید بیشتر از این توپ را در اختیار می‌گرفتیم. برخی اوقات عجله داریم و می‌خواهیم به سرعت با چند پاس به دروازه حریف برسیم.

1101