یوونتوس ساری، ضعیف‌ترین یوونتوس در 9 سال اخیر

یوونتوس ساری، ضعیف‌ترین یوونتوس در 9 سال اخیر

خبرگزاری فوتبالی - با پایان سری آ، یوونتوس قهرمان سری آ شد اما آماری که از خود بر جای گذاشت. ضعیف ترین آمار در 9 سال اخیر است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در 9 فصل اخیر قهرمان سری آ شده است، در واقع بیانکونری ها با قهرمانی در فصل 2019/20، برای نهمین فصل پیاپی قهرمان اسکودتو شدند. این اولین لیگی بود که یوونتوس با ساری فتح کرد که از قضا بدترین آمار هم نسبت به 9 سال اخیر در آن ثبت شد. یوونتوس در 8 بازی آخر خود، فقط در 2 بازی به پیروزی رسید و لیگ را با دو شکست مقابل کالیاری و رم به پایان رساند. ساری پس از شکست مقابل رم، اعتراف کرد که انگیزه‌ی تیمش پس از قهرمانی به شدت کاهش یافته است. ساری گفته بود:" کمی استرس می تواند ما را خوب کند. بعد از پیروزی مقابل لاتزیو که احساسِ قهرمانی کردیم از نظر روحی دچار افت شدیم."

واقعیت این است که یوونتوس نتوانسته آن عملکردی را که در سال های اخیر داشته، امسال هم تکرار کند، آن ها با 83 امتیاز قهرمان شدند که کمترین امتیازِ آنها در 9 سال اخیر به شمار می‌رود. بیانکونری ها در این فصل 43 گل خوردند که این بدترین عملکرد دفاعی آن ها در 9 فصل اخیر است. همچنین تفاضل گل آن‌ها که مثبت 33 است، ضعیف ترین تفاضل گل آن‌ها به شمار می‌رود. یوونتوس در این سری آ 7 بار باخت که تعداد بالایی برای قهرمان به شمار می‌رود و بدترین عملکردِ یوونتوس در 9 فصل اخیر است.

1470