بایر لورکوزن 2-4 بایرن مونیخ؛ جام بیستم برای باواریایی ها

بایر لورکوزن 2-4 بایرن مونیخ؛ جام بیستم برای باواریایی ها

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ با پیروزی چهار بر دو در مقابل بایر لورکوزن در فینال جام حذفی آلمان در برلین توانست برای بیستمین بار قهرمان جام حذفی شود تا دو گانه خود در این فصل را تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ با پیروزی چهار بر دو مقابل لورکوزن قهرمانی خود در جام حذفی آلمان را نهایی کرد. در شبی که رابرت لواندوفسکی دبل کرد و پنجاه و یکمین گل فصلش را به ثمر رساند و عملکرد بی نظیری را از خود ثبت کرد، گنابری و آلابا برای بایرن مونیخ گلزنی کردند و اسون بندر و هاورتز نیز گلهای  تیم لورکوزن را به ثمر رساندند. بدین ترتیب بایرن مونیخ دو گانه داخلی خود را تکمیل کرد و حالا فلیک در تلاش است تا با قهرمانی چمپیونزلیگ، اولین سه گانه بزرگ باواریایی ها از زمان هاینکس به بعد را به ثبت برساند و عملکرد بی نظیری را به جای بگذارد.

به هر صورت مطابق پیش بینی ها این بایرن مونیخ بود که جام حذفی را کسب کرد تا به قدرت بی رقیب خود در سالهای اخیر ادامه بدهد و همچنان قوی ترین تیم فوتبال آلمان باشد. آنها پس از پیروزی قاطعانه در دور رفت مقابل چلسی منتظر بازی برگشت هستند تا به یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ نیز صعود کنند و در اروپا نیز بتوانند جام ببرند.