ترکیب بایرن مونیخ و بایر لورکوزن مشخص شد؛ هاورتز غایب بزرگ

ترکیب بایرن مونیخ و بایر لورکوزن مشخص شد؛ هاورتز غایب بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب بایرن مونیخ و بایر لورکوزن برای ادامه مسابقات بوندسلیگا اعلام شد که کای هاورتز به علت مصدومیت غایب بزرگ این بازی است. هافبک درخشان لورکوزن که بایرن مونیخ و رئال مادرید هم به دنبال خریدنش هستند.

به گزارش فوتبالی، ترکیب اصلی بایرن مونیخ برای بازی امروز بدین شرح است : نویر، پاوارد، بواتنگ، آلابا، دیویس، کیمیش، گورتسکا، کومان، مولر، گنابری و لواندوفسکی. 

ترکیب اصلی بایر لورکوزن نیز بدین ترتیب است : هرادکی، بندر، دراگوویچ، تاپسوبا، بلعربی، بومگارتلینگر، آرانگویز، دیابی، امیری، آلاریو و بایلی.

بازیکنان حاضر روی نیمکت بایرن مونیخ بدین ترتیب هستند: اولرایش، اودریوزولا، هرناندز، مارتینز، تیاگو، پریشیچ، سینگ و زیرکی.

از سویی نیمکت نشین های لورکوزن هم بدین ترتیب خواهند بود: اوزکان، تاه، پائولینیو، دمیربای، وندل ، وایسر، پالاسیوس، ویرتز و فولاند.

بایرن مونیخ می خواهد با پیروزی در بازی امروز یک گام دیگر به سمت قهرمانی بوندسلیگا نزدیک شود. بایرن فقط به سه برد از پنج بازی باقی مانده برای قطعی کردن قهرمانی در لیگ آلمان نیاز دارد. در نقطه مقابل لورکوزن که می خواهد سهمیه چمپیونزلیگ را بگیرد می داند که حق ناکامی در این بازی را ندارد و باید امتیاز بگیرد.لورکوزن در حال حاضر با 56 امتیاز در رتبه پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد. مونشن گلادباخ با یک بازی بیشتر 56 امتیازی است و در رده سوم چهارم جای گرفته است.