بایر لورکوزن 1-2 بایرن مونیخ؛ کامبک بهترین بازیکن جهان برای باواریایی‌ها

بایر لورکوزن 1-2 بایرن مونیخ؛ کامبک بهترین بازیکن جهان برای باواریایی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه‌ی دو بر یک بایرلورکوزن را شکست دهد و به صدر جدول برود و بایرلورکوزن را پشت سر بگذارد و این تیم تبدیل به تیم دوم جدول بشود. در این بازی ابتدا بایر لورکوزن پیش افتاد اما بایرن مونیخ موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی دو گل به ثمر برساند و هر سه امتیاز را بدست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رابرت لواندوفسکی که در مراسم بهترین های فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 از سوی کاپیتان ها و مربیان ملی برگزیده شد، به نظر می‌رسد که همچنان انگیزه‌ی بالایی دارد و تلاش زیادی می‌کند تا فرم خوب خود را حفظ کند و در ترکیب باواریایی‌ها بدرخشد. در این بازی پاتریک شیک، بازیکنی که در تابستان گذشته با بایر لورکوزن پیوست، در دقیقه‌ی 14 روی پاس ندیم امیری توانست گل اول بازی به ثمر برساند اما پس از لورکوزنی ها یک گل دیگر هم به ثمر رساندند که توسط VAR رد شد.

ادامه‌ی بازی، صحنه‌ای برای درخشش روبرت لواندوفسکی بود. او در دقایق 43 و دقایق آخر بازی، دو گل برای باواریایی‌ها به ثمر رساند تا بایرن مونیخ با هر سه امتیاز این بازی را ترک کند و به روند خوب خود در لیگ آلمان ادامه دهد.

1470