بایرن مونیخ 2 - 1 بایر لورکوزن؛ 3 امتیازی حیاتی برای آنچلوتی

بایرن مونیخ 2 - 1 بایر لورکوزن؛ 3 امتیازی حیاتی برای آنچلوتی

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین بازی روز شنبه بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان بایر لورکوزن بود.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ پس از دو شکست متوالی در بازی های آخر خود به مصاف بایر لورکوزن رفت و در پایان با نتیجه 2-1 این تیم را شکست داد. با این نتیجه بایرن مونیخ 27 امتیازی شد و فاصله اش با لایپزیگ در صدر جدول به 3 امتیاز کاهش یافت. لورکوزن هم 16 امتیازی در رده نهم جدول باقی ماند.

نیمه اول بازی متعادل دنبال شد، دقایقی بایرن مونیخ تیم برتر میدان بود و دقایقی بایر لورکوزن. بایرن مونیخ اگر چه در نیمه اول جریان بازی را بیشتر در دست داشت اما مشکل این تیم در خلق موقعیت گل در این بازی هم ادامه یافت. پس از چند بار خطرناک ظاهر شدن روی لورکوزن، تیاگو آلکانتارا موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند اما این برتری 5 دقیقه بیشتر دوام نیاورد. در ادامه نیمه حملات بایرن مونیخ بی نتیجه ماند.

نیمه دوم هم با برتری بایرن مونیخ آغاز شد اما همانند نیمه اول حرکات این تیم از کناره ها بی نتیجه بود ولی کماکان اصرار زیادی بر ارسال از کناره ها داشتند. دقیقه 56 کوستا در موقعیتی خوب صاحب توپ شد اما ضربه او را لنو به کرنر فرستاد و ضربه کرنر با ضربه سر هوملس تبدیل به گل دوم بایرن مونیخ شد. دقیقه 61 لنو دو بار پیاپی ضربات کوستا را مهار کرد و مانع از باز شدن دروازه اش برای بار سوم شد. دقیقه 82 بهترین موقعیت لورکوزن برای زدن گل مساوی نصیب فولاند شد اما او پس از رد شدن از نویر دیر به توپ رسید و ضربه سر او به کنار دروازه برخورد کرد. در این صحنه به نظر می رسید توپ پس از برخورد به دست مارتینز به بیرون رفته که داور آن را ندید. دقیقه 85 ضربه خطرناک کمپل با کمترین اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

شرح گل ها

دقیقه 30 (تیاگو 1-0): ضربه لام از داخل محوطه با دفع ناقص لنو همراه بود و در ریباند تیاگو از مقابل دروازه با ضربه سر گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 35 (چالهان اوعلو 1-1): روی حرکت ترکیبی هاکان و برنات، هافبک ترکیه ای با نویر تک به تک شد و ضربه پای چپ گلی زیبا رقم زد.

دقیقه 56 (متس هوملس): کرنر ارسالی کیمیش از سمت راست با ضربه سر هوملس تبدیل به گل دوم بایرن مونیخ شد. 

ترکیب دو تیم و آمار بازی

برای دیدن گل های بازی اینجا کلیک کنید.

7899