پیش بازی بایرن مونیخ - بایر لورکوزن؛ آنچلوتی در لبه پرتگاه بحران

پیش بازی بایرن مونیخ - بایر لورکوزن؛ آنچلوتی در لبه پرتگاه بحران

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ در هفته دوازدهم بوندس لیگا به مصاف بایر لورکوزن خواهد رفت.به گزارش وبسایت نود، روز شنبه و از راس ساعت 21 به وقت ایران تیم های بایرن مونیخ و بایر لورکوزن در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف هم خواهند رفت. قضاوت این بازی حساس برعهده مارکو فریتس، بانکدار 39 ساله اهل کورب خواهد بود. بازیکنان بایرن مونیخ در حالی پای به این بازی می گذارند که پس از 14 ماه صدرنشینی در بوندس لیگا را از دست داده اند. 

وضعیت کلی دو تیمبایرن مونیخ: تیم آنچلوتی روزهایی را سپری می کند که برای بایرن مونیخی ها در چندین سال گذشته بی سابقه بوده است. پس از مدت ها آن ها هفته گذشته صدر جدول بوندس لیگا را از دست دادند و بعد از آن با شکست مقابل روستوف روسیه در لیگ قهرمانان اروپا، شانس صعود به عنوان تیم اول به مرحله بعدی این رقابت ها را هم از دست دادند. بایرن مونیخ برای این بازی چند بازیکن خود از جمله ژروم بواتنگ و کینگزلی کومان را در اختیار نخواهد داشت و حضور آرتورو ویدال هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بایر لورکوزن: پس از گذشت 11 هفته از بوندس لیگا تیم روگر اشمیت هنوز فرم خوبی پیدا نکرده و نتایج خوب این تیم تداوم نداشته اند. بازی با بایرن مونیخ را می توان یک شانس مجدد برای بایر لورکوزن دانست و آن ها در صورت کسب برد در این بازی می توانند به حضور در رده های بالای جدول در هفته های آتی امیدوار باشند. تا پایان هفته یازدهم لورکوزن با کسب 16 امتیاز در مکان نهم جدول قرار گرفته است. تنها غایب سرشناس لورکوزن برای این بازی کریم بلعربی خواهد بود که به دلیل مصدومیت در هفته های ابتدایی، نیم فصل اول را از دست داد.

نکات ویژه بازی

♦ لورکوزن تنها تیم بوندس لیگا است که روبرت لواندوفسکی تاکنون موفق به باز کردن دروازه آن نشده است.

♦ بایر لورکوزن تنها تیمی است که 9 بار مقابل تیم هایی که مانوئل نویر در دروازه آن ها ایستاده است برنده شده است.

♦ کوین فولاند مهاجم فصل گذشته هوفنهایم و کنونی لورکوزن در بازی هفته دوم فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ سریع ترین گل تاریخ بوندس لیگا را در ثانیه 9 به ثمر رساند.

♦ بایرن مونیخ در 37 بازی آخر خود در بوندس لیگا مقابل لورکوزن تنها 3 باخت داشته است (28 برد، 6 تساوی).

♦ آرتورو ویدال بین سال های 2007 تا 2011 در 117 بازی برای بایر لورکوزن در بوندس لیگا به میدان رفت (15 گل و 18 پاس گل). تام اشتارک دیگر بازیکنی کنونی بایرن مونیخ است که بین سال های 1999 تا 2006 تحت قرارداد با لورکوزن بوده است.

♦ در این فصل 11 بار ضربات بازیکنان بایرن مونیخ به تیرک دروازه برخورد کرده است و این عدد برای لورکوزنی ها 8 بار می باشد.

♦ تیم کارلو آنچلوتی در 6 بازی آخر خود در بوندس لیگا تنها 2 برد کسب کرده (3 تساوی و 1 باخت). در این مدت آن ها فقط 9 امتیاز کسب کرده اند.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899