ریوالدو: شاید گریزمان خرید درستی برای بارسلونا نبوده است

ریوالدو: شاید گریزمان خرید درستی برای بارسلونا نبوده است

خبرگزاری فوتبالی – ریوالدو، اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا به صحبت درباره آخرین وضعیت این باشگاه پرداخت.

به گزارش فوتبالی، ریوالدو در جدیدترین گفت و گوی خود با یک سایت اروپایی گفته: اگر ستین می‌خواست در بازی مقابل اتلتیکو چیزی را تغییر دهد نباید تا دقیقه آخر صبر می‌کرد و باید گریزمان را از ابتدا در ترکیب قرار می‌داد. صادقانه می‌گویم نمی‌توانم درک کنم کسی که قهرمان جهان شده و برای سال‌ها ستاره اتلتیکو بوده در یک بازی مهم مقابل اتلتیکو مادرید تا این اندازه کم بازی کند.

ریوالدو در ادامه افزود: برای من واضع است که تعویض گریزمان نشان می‌دهد مشکلی در تیم وجود دارد زیرا وقتی او از ابتدا در چنین دیداری روی نیمکت می‌نشیند یعنی او در بهترین فرم خود قرار ندارد و شاید حتی خرید درستی برای بارسلونا نبوده است. مسئله نگران کنند برای من این است که شرایط فعلی بارسا می‌تواند باعث رتبه بدی برای آن ‌ها در لیگ شود. برخی می‌گویند اتلتیکویی‌ها پشت درهای بسته بهتر بازی کردند چون هواداری نبود اما فکر می‌کنم این یک بهانه برای بارسلونایی‌ها است. بارسا برای مدت زیادی توپ را در اختیار داشت اما نمی‌توانست موقعیت ایجاد کند و برای حریف قابل پیش‌بینی شده بود. بازیکنان به اندازه کافی ریسک نمی‌کنند. بارسا دارد لیگ را از دست می‌دهد.

بازیکن سابق بارسلونا در ادامه گفت: بارسلونا نمی‌تواند همیشه روی معجزه مسی حساب کند. دیدیم که چگونه گل شماره ۷۰۰ خود را به ثمر رساند. اختلاف با کادر فنی؟ نمی‌خواهم به چنین چیزی باور داشته باشم. هنوز هم آن‌ها با هم هماهنگ هستند و باید بهم کمک کنند. شاید به خاطر تعطیلی باشد اما اگر لالیگا را از دست بدهند و در لیگ قهرمانان هم حذف شوند دیگر نمی‌توان تعطیلی را بهانه کرد. جدایی آرتور؟ ترجیح می‌دادم او در کاتالونیا بماند اما اگر من سرمربی بودم تا انتهای فصل و فرصت‌های باقی‌مانده هم از او در ترکیب استفاده می‌کردم.

1101